Reality beats fiction by far!
* GiLeX weet van de hele affaire weinig af en kan in dat topic ook niet direct ontdekken dat er gezegd is dat wij die persoon zouden bannen
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
ik d8 dat ie een tweakers.net ban zou krijgen maar geen GoT ban.Op dinsdag 09 juli 2002 22:03 schreef GiLeX het volgende:
* GiLeX weet van de hele affaire weinig af en kan in dat topic ook niet direct ontdekken dat er gezegd is dat wij die persoon zouden bannen
ik zou hem voor de veiligheid verwijderen, je weet dat het een vette oplichter, was bijna voor 6000 piek bij elkaar
eens een dief, altijd een ............................
ff dimmen graag ja.Op dinsdag 09 juli 2002 19:20 schreef E-MANs het volgende:
EDIT: slecht werk crew, er was toegezegt dat deze gast gebant zou zijn.................
Die user was ook gebanned, dit is een cloon. Z'n oude naam was "Junior18"
En nu is ie weer gebanned, ad getrashed.
Professioneel Hyves-weigeraar
Misschien een idee, een lijstje met bekende oplichters boven de vraag en aanbod plaatsen. Of in ieder geval melding geven van oplichting en naam ergens posten misschien?
Zodra ze 'bekend' zijn worden ze gebanned en dan kan dat username/mailadres dus niet meer gebruikt worden. Beetje nutteloos om het dan nog in een lijst te zettenOp woensdag 10 juli 2002 01:11 schreef blijhoofd_bennie het volgende:
Misschien een idee, een lijstje met bekende oplichters boven de vraag en aanbod plaatsen. Of in ieder geval melding geven van oplichting en naam ergens posten misschien?
mja sorry ik d8 dat jullie op mac adres deed bannen ofzoOp woensdag 10 juli 2002 00:52 schreef Wouter Tinus het volgende:
[..]
ff dimmen graag ja.
Die user was ook gebanned, dit is een cloon. Z'n oude naam was "Junior18"
En nu is ie weer gebanned, ad getrashed.
Als dat zou kunnenOp woensdag 10 juli 2002 12:06 schreef E-MANs het volgende:
mja sorry ik d8 dat jullie op mac adres deed bannen ofzo
Pagina: 1