Toon posts:

Computertafel/bureau kiezen?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een tafel of bureau waar ik langere tijd aan kan werken of gamen. De meeste computertafels zijn te ondiep, waaroor ik mijn vrij lange stelten moeilijk kwijt kan.

Welk bureau of tafel vinden jullie relaxed om langere tijd aan te zitten?

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Oplossing de Gamma, haal paar planken knutsel zelf wat in elkaar, Precies op jou maten en eisen. Heb ik namelijk ook gedaan, en ik zit nu relax. Bureau uit winkels zijn vaak afgestemd op de gemiddelde mens en das voor mensen met lange stelten zeer lullig (ik kan er over meepraten) >:)

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ikea :P

maak zelf iets of heb je 2 linkerhanden?

koop @ Karwei (sluikreclame) een mooi blad, in de gewenste kleur.
daarna naar de ikea (sluikreclame) en koop je 2 poten, (je kan ze zelfs met ingeboude CD kast kopen (tip!)

suc6

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Ik zou zeggen maak er zelf één. Ik ben er zelf ook mee bezig en als deze af is is het SUPER relax. Ik raad je aan zelf ff wat mooi in elkaar te knutselen.

Je haalt mooie keuken bladen bij de gamma je schroeft een stuk hout net zolang als het bureau op de muur. daarna koop je nog 2 ronde palen, die plak je er netjes onder. Dan leg/plak je je burea/keuken blad erop en hoppa een mooi burea.

Je kunt het nu dus ook zelf op je hoogte maken!

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:19

LopeZ

Too much is never enough

[search=bureau]

Dit topic is gesloten.