Ik heb gister ff lindows geinstalleerd en dat ging allemaal prima. binne 10 minuten stond hij erop, en starte dus ook
ik d8 meteen laat ik es proberen om MSN te installeren. hij starte op maar kwam met de melding dat ik minimaal IE 4 moet hebbe. Nou ik d8 laat ik dan meteen IE 6 erop gooien. toen ik dat probeerde zei hij dat ik minimaal win98/2000 moest hebben om IE erop te zette. Nou heb ik die er natuurlijk niet opstaan, maar ik dacht dat Lindows, Windows zou emuleren. Wie weet hier iets op? ik heb overigens nog geen andere progs. geprobeerd, maar wil toch minimaal IE en MSN.
Verwijderd
Support op Lindows wordt verleend via http://www.lindows.com/. Daarvoor heb je betaald bij de aanschaf van Lindows. Ook dien je dan accoord te gaan met een non-disclosure agreement die het verbiedt details over Lindows naar buiten te brengen.
Dus ik vrees dat je hier niet geholpen kunt worden zonder daarbij de wet te overtreden.
Neem een 'echte' Linux distro, die Lindows toestand is ZOOI.
Dus ik vrees dat je hier niet geholpen kunt worden zonder daarbij de wet te overtreden.
Neem een 'echte' Linux distro, die Lindows toestand is ZOOI.
Kijk, de bedoeling van lindows is idd om mensen van windows naar linux te trekken door integratie van wine in de desktop, maar als je msn en IE wilt kun je beter bij windows blijven, ik weet iig dat IE wel werkt met de codeweavers plugin (codeweavers.com)
Voor IE en msn zijn beide betere alternatieven onder linux
Voor IE en msn zijn beide betere alternatieven onder linux
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Ik vrees het ook.[b]Op dinsdag 09 juli 2002 18:41 schreef Dus ik vrees dat je hier niet geholpen kunt worden zonder daarbij de wet te overtreden.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()