Ik heb sinds eergisteren (vraag me niet hoe ik er aan kom) aan de linkerkant van mijn bureaublad zo'n balk als in "deze computer" met maptaken, andere locaties en details. Hoe krijg ik dat in vredesnaam weer weg????
mischien rechtermuisklik op taakbalk--->werkbalken--->eentje wegklikken
Bi mij hielp het om in de task manager explorer te killen.
Dan rebooten, toen was ie weer normaal.
Ik neem aan dat je XP hebt?
Dan rebooten, toen was ie weer normaal.
Ik neem aan dat je XP hebt?
ff vraagje>>> gebruik je de Active Desktop die hier op GoT gemaakt is? (dus GoT Tracker etc..)
zoja dan ken ik maar 1 oplossing omdat ik zelfde heb meegemaakt
1. nieuwe user aanmaken en alles weer opnieuw instellen
2. format
nog iemand en ik hadden dit probleem en beiden kwamen we er niet uit
[verzoek mode]
als je eruit mocht komen post het dan ff svp
[/verzoek mode]
suc6
zoja dan ken ik maar 1 oplossing omdat ik zelfde heb meegemaakt
1. nieuwe user aanmaken en alles weer opnieuw instellen
2. format
nog iemand en ik hadden dit probleem en beiden kwamen we er niet uit
[verzoek mode]
als je eruit mocht komen post het dan ff svp
[/verzoek mode]
suc6
I don't drive fast, I only fly low!
Bovengenoemde tips werken helaas niet (behalve format, maar daar begin ik liever nog niet aan
). Ook gebruik ik de GoT Active desktop niet.
Weet iemand hoe zo'n balk heet? Misschien kan ik dan de Microsoft Knowledge Base even doorspitten.
Weet iemand hoe zo'n balk heet? Misschien kan ik dan de Microsoft Knowledge Base even doorspitten.
Verwijderd
Welk OS heb je?Op dinsdag 09 juli 2002 18:15 schreef jeroen1955 het volgende:
Ik heb sinds eergisteren (vraag me niet hoe ik er aan kom) aan de linkerkant van mijn bureaublad zo'n balk als in "deze computer" met maptaken, andere locaties en details. Hoe krijg ik dat in vredesnaam weer weg????
[quote]Op dinsdag 09 juli 2002 22:51 schreef forpete het volgende:
[..]
Welk OS heb je?
Index / Windows Operated Systems / vreemd balk bureaublad winxp
[/quote]
gok es
Verwijderd
Misschien Systeemherstel of anders in msconfig 1 voor 1 of alles uitvinken bij Opstarten.
[topic=380364/1/250]
Blijkbaar is er geen oplossing voor dit probleem en is formateren echt de enige oplossing.
Blijkbaar is er geen oplossing voor dit probleem en is formateren echt de enige oplossing.
Verwijderd
Jeroen,Op woensdag 10 juli 2002 14:12 schreef jeroen1955 het volgende:
Dan ga ik maar formatten. Ben ik weer even van de straat..
je kan natuurlijk ook even je data saven uit je profiel, daarna profiel verwijderen met een ander userID en daarna kan je weer opnieuw inloggen met je eigen userID en klaar is Klara!
Hopelijk leest hij dit nog op tijd !Op woensdag 10 juli 2002 23:19 schreef forpete het volgende:
[..]
Jeroen,
je kan natuurlijk ook even je data saven uit je profiel, daarna profiel verwijderen met een ander userID en daarna kan je weer opnieuw inloggen met je eigen userID en klaar is Klara!
Dank voor alle reacties. Het is me gelukt (gelukkig voordat ik begonnen ben met formatteren).
Ik heb als ADMINISTRATOR ingelogd in XP en via beheren (rechtermuisknop op deze computer) mijn account verwijderd. Daarna een nieuwe account aangemaakt en ingelogd onder die naam. Ik ben m'n balk kwijt en het voordeel is dat alle bestanden die ik in mijn documenten had staan niet zijn weggegooid.
Het enige nadeel is wel dat alle internetinstellingen (passwords, cookies e.d.) opnieuw geconfigureerd moeten worden, maar ja, ik ben iig die balk kwijt
Ik heb als ADMINISTRATOR ingelogd in XP en via beheren (rechtermuisknop op deze computer) mijn account verwijderd. Daarna een nieuwe account aangemaakt en ingelogd onder die naam. Ik ben m'n balk kwijt en het voordeel is dat alle bestanden die ik in mijn documenten had staan niet zijn weggegooid.
Het enige nadeel is wel dat alle internetinstellingen (passwords, cookies e.d.) opnieuw geconfigureerd moeten worden, maar ja, ik ben iig die balk kwijt
Pagina: 1