Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
maar rond maken is op zich niet echt efficient, voor de airflow is het veel beter als je ze zo vouwt dat ze langs de zijkant van je kast lopen. de belemmering in de airflow is dan veel minder dan met ronde kabels in het midden.
Misschien kan ik er klitteband op plakken en dan zo aan de rand van mijn kast vast maken ofzo?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Hallo, oc-shop??
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
maar dat hadden ze ook met waterkoeling en die is ook nog niet helemaal compleet nu..
gewoon regelmatig kijken op oc-shop dus
klittenband is een leuk idee voor het vastmaken, ik heb zelf een stukkie plaatstaal (had ik over van het zagen van mijn window) van 2*10 cm zo gebogen dat hij precies door het gat in de zijkant waardoor je bij de schroefies kan past en zo de kabel tegen de kast klemt.
hmm volgens mij is dit niet te volgen
opbouw kabel:
raster 1,27mm doorsnee AWG28, voor snij-klem verbindingen, afsch. alu/polyester folie en gevlochten mantel. 1 ader rood gemarkeerd, verder grijs buitenmantel zwart.
art.nr 601845-01 = 34 polig 20,95 p/m (floppy?)
art.nr 601853-01 = 40 polig 21,95 p/m (ide?)
misschien wat voor OC-shop?
[edit]
ff het plaatje erbij gezocht...
[edit 2]
on-line bestellen bij www.conrad.nl, door bij zoek of bestel het eerste deel van het artikelnr (voor het streepje) in te tikken
www.tweakers.net/search.dsp?Query=ronde+ide&DB=news
Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?
Krijgen ze bij de OC-Shop ook es 120mm fans?
Ik heb alleen geen idee hoeveel polig ze leveren.
Succes!
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
oVeRLoaD<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>eehmm wa doet die 1,2mtr IDE kabel in mijn kast¿?[/quote]
iemand die de norm niet kende tekeer gegaan met kabel en connectors, denk ik?
Verwijderd
En zijn ze ook voor ATA100???
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Verwijderd
Wie zou er in hemelsnaam om elk kabeltje aluminiumfolie willen vouwen. Dat is echt een pokkewerkje, ik heb er al lang over gedaan om al die kabeltje te scheiden, ik heb nu echt geen zin om ze één voor één nog eens in te wikkelen met aluminiumfolie. Zelfs al zou ik het willen dan weet ik niet of ik het wel kan, zo'n priegelwerkje...
maar als iemand toch ronde kabels wil, ben ik niet te beroerd om wat oplossingen te bedenken.
daarnaast valt het denk ik wel mee met dat alufolie.
in een half uurtje heb ik het wel gedaan denk ik (als ik het zelf zou willen)