Ik wilde ff officieel toestemming vragen om Henk te gebruiken als logootje voor de GoT-lan website 
http://huischkamer.tweakers.net/forum/list_messages/2264
http://huischkamer.tweakers.net/forum/list_messages/2264
doneOp dinsdag 09 juli 2002 17:39 schreef BreadFan het volgende:
gotraad@tweakers.net ff mailen
Of Floris of Daniel.
Verwijderd
Uhhm, denk je?Op dinsdag 09 juli 2002 18:14 schreef Plague het volgende:
Zo lang er bij staat dat het een handelsmerk van Tweakers.net BV is en een link naar T.net mag het volgens mij altijd wel...
maar wel onderaan de pagina... dat geldt volgens mij voor alles op de pagina dusOp dinsdag 09 juli 2002 18:42 schreef Tweakerboy1986 het volgende:
er staat toch geen ® of © bij henk bovenaan de pagina
onders aan...Op dinsdag 09 juli 2002 18:42 schreef Tweakerboy1986 het volgende:
er staat toch geen ® of © bij henk bovenaan de pagina
Ga ga ik al doenOp dinsdag 09 juli 2002 17:40 schreef YT-Croc het volgende:
Ik wil ook wel wat in elkaar prutsen
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Verwijderd
lekker fietsjeOp dinsdag 09 juli 2002 18:22 schreef wfvn het volgende:
Dit bracht mij ook op een idee;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ook maar even een mailtje sturen.
(ik had al heel wat andere ideeën van bestickeren, maar was m'n vriendin meestal niet enthousiast over... zoals biohazardlogo, schorpioenlogo) Maar bij dit logo (ook al stond hij nog niet eens op m'n fiets gepaintshoppro'd en had ik niet gezegd dat ik het wilde gaan toepassen op de fiets, ze vond dit direct al een goed idee....)
Aannames zijn fataal.
ohoh...Op dinsdag 09 juli 2002 22:16 schreef GaMeOvEr het volgende:
De mensen die een verzoek hebben gedaan, hebben Mail.
Voor vragen zou je toch nooit OW krijgen, behalve als je heel iets extreems vraagt :x.Op dinsdag 09 juli 2002 22:17 schreef wfvn het volgende:
[..]
ohoh...
edit:
oef... valt mee; geen OW ivm aanvragen of we Henk mogen gebruiken
Maar nu nog even afwachten dus... so far, so good...
Ja, dat denk ik ja!!!Op dinsdag 09 juli 2002 18:15 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Uhhm, denk je?
Bericht hierboven
Maar wat is het antwoord van die andere mailsOp woensdag 10 juli 2002 00:04 schreef Floris het volgende:
Ik heb inmiddels ook mails beantwoord, alleen van de topicstarter nog niet om dat ik daar eenvoudigweg nog niet helemaal uit ben...
ja (in mijn geval)Op woensdag 10 juli 2002 00:33 schreef Termi het volgende:
[..]
Maar wat is het antwoord van die andere mailsWant daar ben ik benieuwd naar
.
ja of nee.
Verwijderd
Ok .. dan zal ik de volgende keer dat je gewoon compleet ongelijk hebt je maar gewoon de grond in boren, want dat heb je liever? En dat middels een 2 pagina's lange proza bij voorkeurOp woensdag 10 juli 2002 00:02 schreef Plague het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ja!!!
Sjonge jonge....
Waarom reageer je vaak zo kort door de bocht en (nofi) DOM
De opmerking op zich is niets mis mee, maar de manier waarop...
R/C-autootje?Op woensdag 10 juli 2002 10:38 schreef Papa Roach het volgende:
ik vind het best onzin dat je voor dit soort dingen toestemming moet hebben
kijk als je een computersite gaat maken met henk als logo is het een ander verhaal maar een sticker op je r/c autotje moet je niet zo moeilijk over doen hoor.
Volgens mij is het een l33t ligfiets.Op woensdag 10 juli 2002 10:43 schreef Fire69 het volgende:
R/C-autootje?
't is wel een fiets hoor volgens mij!
Aannames zijn fataal.
edit: Laat ook maar eigenlijk... Ik krijg er namelijk wel een ban voor...Op woensdag 10 juli 2002 10:43 schreef HlpDsK het volgende:
maar laat dat maar zitten want ik ken je al wel langer dan alleen vandaag.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:28 ]
Neuh.Op woensdag 10 juli 2002 14:52 schreef psmeets het volgende:
Ik heb Henk op m'n desktop moet ik dan ook toestemming vragen?
Die vind ik het mooisteOp dinsdag 09 juli 2002 18:22 schreef wfvn het volgende:
Dit bracht mij ook op een idee;
Bericht hierboven
Aannames zijn fataal.
meer-maandenplanOp donderdag 11 juli 2002 00:39 schreef GaMeOvEr het volgende:
Druk hobbyprojectje.
Aannames zijn fataal.
motorblokje inbouwen? Al zou ik de lichtste brommermotor inbouwen, dan zou het een levensgevaarlijk projectiel worden.Op donderdag 11 juli 2002 11:13 schreef GaMeOvEr het volgende:
Damn... Hoe hard gaat dat nou?
Nog een knutseloptie : Motorblokje inbouwen.
Aannames zijn fataal.
ja... (en goede afstelling uiteraard)Op donderdag 11 juli 2002 12:26 schreef GaMeOvEr het volgende:
Hm, dat gaat dan dus best wel hard, allemaal dankzij die stroomlijn?
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Verwijderd
en dat we de bedenker van de naam 'Henk' ook niet even een mailtje hebben gestuurd (email staat in m'n profile)Op vrijdag 19 juli 2002 04:54 schreef E-Mile het volgende:
en dan te bedenken dat dit topic nog steeds in Lieve Adjes staat en "Mag ik Henk gebruiken" heet!
beetje best wel hè?Op zaterdag 20 juli 2002 01:28 schreef Jaymz het volgende:
Ik dacht toch net echt dat ik in SG was beland
owkee, nou weet ik niet precies wat MT is, maar van Floris heb ik groen licht gekregen. Ik ben dan ook van plan om binnen nu en 8 weken 'Henk' op m'n fiets te laten makenMaar ff voor de overduidelijkheid:
Henk (en andere beelmerken en layoutdingen die specifiek Tweakers.net of GoT zijn) mag je niet zomaar gebruiken.
Het MT is de enige instantie die je daarvoor toestemming om kan vragen. De voorwaarden weet ik niet uit m'n hoofd, de enige die ik nog weet is dat het niet voor commerciele doeleinden gebruikt mag worden. Er staat ergens in LA (door Daniel gepost) wat de voorwaarden zijn, maar of dat de juiste zijn weet ik ook niet
Als je het gerealiseerd hebt willen we PIC'sOp zaterdag 20 juli 2002 01:33 schreef wfvn het volgende:
[..]
beetje best wel hè?
[..]
owkee, nou weet ik niet precies wat MT is, maar van Floris heb ik groen licht gekregen. Ik ben dan ook van plan om binnen nu en 8 weken 'Henk' op m'n fiets te laten maken
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
UiteraardOp zaterdag 20 juli 2002 01:38 schreef E-Mile het volgende:
[..]
Als je het gerealiseerd hebt willen we PIC's![]()
Floris is MT genoeg om de toezegging aan je te doen. Toevallig hebben we het er afgelopen vrijdag over gehad. Heel veel succes met knutselenOp zaterdag 20 juli 2002 01:33 schreef wfvn het volgende:
owkee, nou weet ik niet precies wat MT is, maar van Floris heb ik groen licht gekregen. Ik ben dan ook van plan om binnen nu en 8 weken 'Henk' op m'n fiets te laten maken
[topic=221082/1/999]Op zaterdag 20 juli 2002 01:33 schreef wfvn het volgende:
Owkee, nou weet ik niet precies wat MT is, maar van Floris heb ik groen licht gekregen.
Afgelopen vrijdag is vandaag zeg maar?Op zaterdag 20 juli 2002 01:42 schreef zeef het volgende:
[..]
Floris is MT genoeg om de toezegging aan je te doen. Toevallig hebben we het er afgelopen vrijdag over gehad. Heel veel succes met knutselen
Wat betreft dat T.Net-logo, valt weinig aan te knutselen voor mij: even logo in een EPS-bestand converteren (en uiteraard even bijwerken... ja, da's nodig met Streamline), dan is de rest voor het stickerbedrijf hier in Zwolle.... Maar met dat autoalarm ben ik nog wel even zoet... Alle bedrading tot nu toe heel mooi gemaakt, alleen niet ideaal voor autoalarm; dat ding moet uiteraard goed spanning krijgen zonder dat je bij de powerline kan komen... en daar heb ik geen rekening mee gehoudenOp zaterdag 20 juli 2002 01:42 schreef zeef het volgende:
[..]
Floris is MT genoeg om de toezegging aan je te doen. Toevallig hebben we het er afgelopen vrijdag over gehad. Heel veel succes met knutselen
Je moet hem straks niet in C&E gaan posten he.Op zaterdag 20 juli 2002 01:50 schreef wfvn het volgende:
Al-met-al denk ik dat ik hier bijna kan gaan spreken over een serieuze fietsmod met toch genoeg aangrijpingspunten om serieus te worden genomen op GoT. Alleen een microprocessor (met de nodige toegewezen functies) ontbreekt nog
Aannames zijn fataal.
Ehm... en wat dan als ik een oude p1 inbouw, met tftschermpje en navigatiezooiOp zaterdag 20 juli 2002 16:01 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Je moet hem straks niet in C&E gaan posten he.
Verwijderd
Dan is het geen fiets meerOp zaterdag 20 juli 2002 18:09 schreef wfvn het volgende:
[..]
Ehm... en wat dan als ik een oude p1 inbouw, met tftschermpje en navigatiezooi![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq