TV op mn PC via Ati Radeon 64MB DDR ViVo.

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Het is hier haast uit den boze om een topic over TV in/out te openen omdat je dan meteen verwijzingen krijgt naar de FAQ en de search :D ..

Maargoed ik ga het toch proberen want ik heb al in de FAQ gekeken en ik heb alle 4 de bladzijdes doorgelezen die mijn zoekterm "TV PC" opleverden en ik ben nog steeds nix wijzer.

Ik heb dus een Ati Radeon 64 MB DDR VivO ( dus geen TV tuner of TV kaart of whatever ) en ik zoek dus een goed programma waarmee ik TV kan kijken op mijn PC , ik hoef niet op te nemen en al die shit ik wil gewoon het beeld van mijn TV op mn PC zien ..

Weet iemand een goed programma hier voor ..

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kijk eens op de cd-rom die bij je kaart zat.. staat vast wel een aardig programmaatje op :)

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Op dinsdag 09 juli 2002 17:31 schreef Pollewob het volgende:
Kijk eens op de cd-rom die bij je kaart zat.. staat vast wel een aardig programmaatje op :)
Nee heb ik ook al gedaan en daar stond voor hoever ik kon ondekken nix op :(

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

Je kunt ook andere zoektermen proberen hoor... nogal wiedes dat 'pc tv' geen gewenst resultaat geeft wat te overzien is.

Als je bijvoorbeeld [search=tv-in radeon programma] doet, dan kom je bijvoorbeeld op [topic=187248/1/50]

Beetje creatief zijn :)

Dit topic is gesloten.