Toon posts:

HP Photosmart 1315 of 7350?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een week geleden heb ik een digitale camera van Fuji gekocht. Nu wil ik daar natuurlijk mooie prints mee maken... ik zat te denken aan de HP Photosmart 1315 of 7350. De 7350 is nieuw en net uit, maar minstens €100,- goedkoper dan de (oude) 1315. Is deze veel slechter? Ik weet wel dat de 7350 gebruik maakt van de nieuwe PhotoRET IV technologie. Maakt dit verschil? Het LCD-schermpje op de 1315 is wel leuk/handig, maar als dit het enige (nuttige) verschil neem ik mooi de 7350. Kan iemand mee de knoop doorhakken?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Welk opslagmedia gebruik de Fuji? De 7350 heeft nl. wel SD-ondersteuning, de 1350 (standaard) niet.

Wat betreft afdrukken is het idd zo dat de 7350 Photoret IV kan afdrukken, maar wel als je de kleurencartridge icm met de fotocartridge gebruikt. Als je tekst wilt printen is het toch weer beter om er een zwart in te zetten (je zult dus regelmatig moeten wisselen tussen de foto en zwart). Als je de zwart icm met de kleur gebruikt heb je Photoret III.

LCD schermpje is een leuk extraatje op de 1315, als je dit niet interesseert kun je ook voor de 1115 gaan, die heeft verder dezelfde mogelijkheden.

Je ondertitel is een beetje lang ;)

Verwijderd

Topicstarter
De Fuji heeft de Smartmedia als opslagkaart. No problemo dus, die wordt door beide ondersteund. Jij zou dus voor de 1315 gaan?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op dinsdag 09 juli 2002 17:29 schreef HolyQ het volgende:
De Fuji heeft de Smartmedia als opslagkaart. No problemo dus, die wordt door beide ondersteund. Jij zou dus voor de 1315 gaan?
Ik zou zelf dus voor de 1115 gaan, omdat ik dat schermpje overbodige luxe vind, en ik toch wel een beetje normaal tekst wil kunnen printen, maar als je echt goede foto's wilt (wat ik met Photoret III al vind) zou ik voor de nieuwe 7350 gaan.

Thnx