Verwijderd

Topicstarter
Iemand bekend of hier überhaupt windows98 ondersteuning voor is? Deze USB memory key werkt zonder problemen onder Win2k, dan installeert hij zich meteen. Alleen binnen windows98 wordt het apparaat niet geinstalleerd. Nou ben ik al zoekende geweest naar eventueel de juiste drivers voor dit appraraat, zeker ook omdat van een vergelijkbaar product van IBM wel Win98 drivers beschikbaar zijn.. Heb nog niet geprobeerd of deze werken in combinatie met het HP memory diskje...

Hopelijk is er hier iemand die me eventueel ermee kan helpen :)

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-03 17:23

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> GT

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-03 20:24

MaDLiVe

.-Observer-.

Mijn pendrive deed het onder win98 SE in 1x. win98 1ste release kon ik vergeten zonder usb drivers.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-03 10:54

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Iedere driver voor een verwisselbare schijf zou moeten werken, dus voor pendrives, cardreaders en sommige mp3 spelers en digicams werken.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 17:38 schreef Johnny64 het volgende:
Iedere driver voor een verwisselbare schijf zou moeten werken, dus voor pendrives, cardreaders en sommige mp3 spelers en digicams werken.
Helaas niet waar, zoals ik al zei heb ik een IBM memory key device driver, zelfs nog van dezelfde fabrikant als die van HP, en deze werkt niet onderling...

Verwijderd

Topicstarter
Voor degeen die ooit ook tegen dit probleem aan zal lopen en de oplossing zoekt, hier kan je een speciale driver downloaden die op al dit soort memory key's van toepassing is :)
Pagina: 1