Zelf heb ik het spel nog niet maar het lijkt me zekers te weten heel erg strak! mijn pc kan het niet aan dus vandaar, maar ik wil eigenlijk weten wie er al ervaring mee heft en wat zijn mening over het spel is. Graag ook multiplayer erveringen reacties, want daar speel ik dit soort spellen toch meestal voor.
Uh, er zijn zoveel betere spellen in het genre.. Tactical Ops, StrikeForce, CS(Condition Zero) etc. etc. , dit spel is echt brak, het heeft niks nieuws te bieden en de graphics zijn ook slecht.
Verwijderd
100% mee eensOp dinsdag 09 juli 2002 16:50 schreef kNarf het volgende:
Uh, er zijn zoveel betere spellen in het genre.. Tactical Ops, StrikeForce, CS(Condition Zero) etc. etc. , dit spel is echt brak, het heeft niks nieuws te bieden en de graphics zijn ook slecht.
graphics zijn echt bagger en heeft veel te hoge systeemeisen
de graphics zijn slecht,
de gameplay matig,
en verder, ach... er zijn tig andere betere games
de gameplay matig,
en verder, ach... er zijn tig andere betere games
Probeer dit eens 
[search=Global Ops]
[search=Global Operations]
Dan vindt je genoeg met ervaringen en screenshots.
[search=Global Ops]
[search=Global Operations]
Dan vindt je genoeg met ervaringen en screenshots.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
ik vind global ops wel vet maar alleen mensen met legale versie kunnen ermee gamen, zowel internet als LAN!!
en je kan voor lan alleen een dedicated server draaien
das egt bagger
verder is de gameplay goed, goede wapens, gfx idd niet super maar goed genoeg
iig beter als cs
maar army ops is idd beste op t moment maar die gaat erg lastig online (lukt wel maar irritant gedoe) en LAN kan (nog) niet
en je kan voor lan alleen een dedicated server draaien
das egt bagger
verder is de gameplay goed, goede wapens, gfx idd niet super maar goed genoeg
iig beter als cs
maar army ops is idd beste op t moment maar die gaat erg lastig online (lukt wel maar irritant gedoe) en LAN kan (nog) niet
Pagina: 1