Toon posts:

[Xbox] DOA 3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil weer es een nieuw spelletje halen voor de x-box en aangezien ik nog ff moet wachten op Counter-Strike wat me wel vet lijkt wil ik even een tijds vuller hebben.. zelf dacht ik aan DOA 3 aangezien ik Halo en RSC al heb..

Zijn er mensen die dat spel hebben en is het leuk om tegen elkaar te vechten ?

screens zien er goed uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/cms/images/games/deadoralive3/sim-deadoralive3-0001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/cms/images/games/deadoralive3/sim-deadoralive3-0020.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/cms/images/games/deadoralive3/sim-deadoralive3-0037.jpg :9~

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Sindskort hebben we: [topic=485929/1/100]

DOA3 is zeker een onwijs mooi spel, en ik koop 'm ooit nog wel eens, maar ik heb de SinglePlayer al helemaal uitgespeeld (vrij simpel), dus vooral kopen als je ook veel multiplayert.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 16:37 schreef Compubiter het volgende:

DOA3 is zeker een onwijs mooi spel, en ik koop 'm ooit nog wel eens, maar ik heb de SinglePlayer al helemaal uitgespeeld (vrij simpel), dus vooral kopen als je ook veel multiplayert.
Die topic kan ik dus niet zien in mijn search.. als ik naar xbox zoek :(

ja dat lijkt me juist het leukst van zon spel.. je vrienden is wat hoeken verkoopen :)

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op dinsdag 09 juli 2002 16:39 schreef Appel het volgende:

[..]

ja dat lijkt me juist het leukst van zon spel.. je vrienden is wat hoeken verkoopen :)
Probleem voor mij (dat ik hem nog niet gekocht heb) is dat wij op een werk een X-Box-demounit hadden, en ik hem daar al helemaal had uitgespeeld. Toen ik eindelijk een X-Box heb gekocht heb ik maar geen DOA3 er bij gekocht, omdat ik dan een stuk beter zou zijn dan m'n vrienden. En dan vind ik er al meteen weinig meer aan. Maar het is zeker een onwijs mooi spel.

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
dus moeten voortaan alle pc spellen in 'het grote pc topic' en alle ps2 spellen in 'het grote ps2 topic' etc. ? |:(

snap trouwens niet er leuk is aan die vechtspellen.. vond vroeger SF en MK nog wel leuk maar tegenwoordig lijkt het allemaal op elkaar :{

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 16:42 schreef kNarf het volgende:

[..]

dus moeten voortaan alle pc spellen in 'het grote pc topic' en alle ps2 spellen in 'het grote ps2 topic' etc. ? |:(
ben ik het wel een beetje mee eens..

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op dinsdag 09 juli 2002 16:42 schreef kNarf het volgende:

[..]

Die discussie hoeft niet hier te worden gehouden, maar in [forum=15]. En zie daar:
[topic=525569]
[topic=506166]
[topic=519510]
[topic=480042]
;)

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06-2025
Topic = onderwerp

Wat voor nut heeft het verschillende onderwerpen in één topic te plaatsen. Terwijl dit forum opgezet is om topics te openen voor de verschillende onderwerpen...

En als men off topic gaat ouwehoeren is er altijd wel iemand in de buurt die dat even fijn uitlegd.

Als iemand problemen heeft met bijvoorbeeld winxp, kan het toch niet de bedoeling zijn dat deze gepost moeten worden in het grote winxp topic. Nee, daar hoort (na de search gebruikt te hebben) een topic voor aangemaakt te worden.

Wellicht kunnen de mods de topics aanmaken en iedereen anders het verbieden. Kom op zeg!

Doa3 is inderdaad een vet spel en verdiend zijn topic.

(Ik zie dat iemand mij al voor was)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 16:50 schreef pluisman het volgende:

[..]

Topic = onderwerp

Wat voor nut heeft het verschillende onderwerpen in één topic te plaatsen. Terwijl dit forum opgezet is om topics te openen voor de verschillende onderwerpen...

En als men off topic gaat ouwehoeren is er altijd wel iemand in de buurt die dat even fijn uitlegd.

Als iemand problemen heeft met bijvoorbeeld winxp, kan het toch niet de bedoeling zijn dat deze gepost moeten worden in het grote winxp topic. Nee, daar hoort (na de search gebruikt te hebben) een topic voor aangemaakt te worden.

Wellicht kunnen de mods de topics aanmaken en iedereen anders het verbieden. Kom op zeg!

Doa3 is inderdaad een vet spel en verdiend zijn topic.

(Ik zie dat iemand mij al voor was)
1000x mee eens :)

maar nu weer ontopic graag? Dank U

• Vaudtje
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
de graphics zijn iig :9~ , maar ik vind dat de (re)playability nogal tegenvalt. Als ik DOA3 met tekken3 vergelijk (op PSX), dan is Tekken een stuk toffer. Misschien is dat omdat ik met de psx controller beter overweg kan, maar ik vind het erug lastig om een beetje leuke combo's uit te voeren in DOA.
Verder kun je (voor zover ik weet) helemaal niets extra's verdienen (extra characters of gamemodes) door het spel uit te spelen oid. Dat is wel er leuk aan Tekken.

DOA3 is vooral om met zijn tweeen elkaar in elkaar te beuken, en dan moet je wel allebei de moeite nemen om eerst eens heftig te oefenen (Ik kan het dan dus nog steeds niet :( )

In deeze zin staan drie fauten

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Met ze 2e is id DOA3 leuker, maar het blijft op de Xbox momenteel toch één van de toppers (vind ik).

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-01 14:35

dominic

will code for food

Van alle DOA series ziet ie er op de xbox toch wel het vetst uit. Erg gave graphics idd.

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
denk dat ik hem strax maar es ga huuren.. kijken wat ik er van vind en dan ga ik hem meschien kopen..

GFX in dat bos is te :9~ iig en ik vind GFX in games om 1 of andere reden toch wel belangrijk

Verwijderd

je kan wel degelijk allemaal xtra's halen hoor je kan ein halen en je kan voor elke charter wel een xtra outfit halen hoor.

moet je survival mode doen en dan een stuk of tig ventjes killen

• Crash
  • Laatst online: 25-01 21:49
het is een leuk spel om te spelen, en grafisch ziet het er zeer goed uit
maar voor de single-player modus moet je het niet kopen,
dat is namelijk super snel afgelopen, en de eindbaas sucked bigtime

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Heb het bij mijn neef gedaan, vind het wel gaaf dat spel, single player is wel leuk voor 1 uur maar daarna ook niet meer. Het ziet er wel OnwijS gaaf uit!

Ik vind ut opzich wel leuk.

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Verwijderd

Topicstarter
ik hoor eigenlijk aleen maar positieve dingen.. dus het zal de 70 euro wel waard zijn dan :)

• Crash
Op dinsdag 09 juli 2002 18:37 schreef Appel het volgende:
ik hoor eigenlijk aleen maar positieve dingen.. dus het zal de 70 euro wel waard zijn dan :)
het spel is zeker zijn centen waard,
alleen de single-player modus gaat snel vervelen ;)
maar met meerdere spelers is het kewl

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 18:40 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

het spel is zeker zijn centen waard,
alleen de single-player modus gaat snel vervelen ;)
maar met meerdere spelers is het kewl
mja.. ik koop hem toch aleen om men broer of zus of wie dan ook ff te rammen ;)

maar thanks voor de goede info heb ik er een beetje ene voorstelling van :)

• Sanchezzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Om eerlijk te zijn is het spel grafisch wel erg goed maar na een tijdje heb je het wel gezien.
Vind de andere spellen toch wel een betere gameplay hebben.

Favoriet blijft toch Halo.

• Crash
Op dinsdag 09 juli 2002 18:43 schreef Sanchezzz het volgende:
Om eerlijk te zijn is het spel grafisch wel erg goed maar na een tijdje heb je het wel gezien.

ja, maar Halo en DOA3 zijn niet met elkaar te vergelijken qua gameplay
dan zou je DOA3 moeten nemen en een andere fight game ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 18:43 schreef Sanchezzz het volgende:

van halo vind ik: als je hem hebt uitgespeeld valt er verder niet zo veel meer mee te doen.. aluwel.. ik ga ff een potje online doen ;)

• Sanchezzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Jammer dat DOA3 niet online gespeeld kan worden dat zou wel vet zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 18:48 schreef Sanchezzz het volgende:
Jammer dat DOA3 niet online gespeeld kan worden dat zou wel vet zijn.
ja idd als dat zou kunnen ;)

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01 14:15

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

komt dit op de pc ? of komen er nog mooie vecht spellen op de pc ?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Op dinsdag 09 juli 2002 19:37 schreef BruceLee het volgende:
MK 5 :P

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:36
Op dinsdag 09 juli 2002 19:37 schreef BruceLee het volgende:
Als het goed is komt Mortal Kombat 5 naar PC, en daar w8 ik ook op, vind ik enigste echt leuke vechtspellen MK-serie. Andere (incl. DOA3) ben ik snel op uitgekeken.\

edit:

Zucht kNarf :( :P

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik vind hem zelf niet zo super, speel er nooit mee, heb gister demos gespeelt van o.a. Dark Summit en Crash Bandicot, met name Dark Summit is super cool.

Verwijderd

Topicstarter
Komt MK 5 ook op de x-box? *D

• SD5k
  • Laatst online: 25-01 11:53

SD5k

>4&X

ja, de X-BOX wordt al gezien als DE console voor beat 'em up games... Virtua Fighter 4 komt ook naar de X-BOX... alleen zullen we de tekken serie er nooit op zien... ik heb vooral ook Soul Calibur 2 in het vooruitzicht

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 20:49 schreef Thelema het volgende:
ja, de X-BOX wordt al gezien als DE console voor beat 'em up games... Virtua Fighter 4 komt ook naar de X-BOX... alleen zullen we de tekken serie er nooit op zien... ik heb vooral ook Soul Calibur 2 in het vooruitzicht
ah duidelijk weer wat games om naar voruit te kijken *D

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Een vriend van mij heeft DOA3 een weekje geleden verkocht, en ik kan hem niet helemaal ongelijk geven, single player is eigenlijk geen ruk aan, iedere character heeft wel zijn/haar verhaaltje, maar er zit niet echt een duideljik verhaal in (heeft zo een game toch niet nodig, maar stop je er een verhaal in, doe het dan goed).
Multiplayer is daarin tegen best wel vet, maar om het nou de hele tijd tegen je irri broertje te spelen of dat je elke avond je vrienden uitnodigd voor een potje...

Kortom, mooi en goed speelbaar spel, maar zelf vind ik het een game om met je vrienden te spelen, NIET om de hele tijd tegen de AI te knokken.

• Crash
soul calibur was ook goed vet op de DC,
dus met wat geluk komt soul calibur 2 naar de XBox :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 22:24 schreef Rafe het volgende:
Een vriend van mij heeft DOA3 een weekje geleden verkocht, en ik kan hem niet helemaal ongelijk geven, single player is eigenlijk geen ruk aan, iedere character heeft wel zijn/haar verhaaltje, maar er zit niet echt een duideljik verhaal in (heeft zo een game toch niet nodig, maar stop je er een verhaal in, doe het dan goed).
Multiplayer is daarin tegen best wel vet, maar om het nou de hele tijd tegen je irri broertje te spelen of dat je elke avond je vrienden uitnodigd voor een potje...

Kortom, mooi en goed speelbaar spel, maar zelf vind ik het een game om met je vrienden te spelen, NIET om de hele tijd tegen de AI te knokken.
Mwa zoals veelen al zeggen is het dus wel cool multy dus ik denk dat ik hem morgen ff ga huuren..

Verwijderd

Yep heel leuk om multy player te spelen.
Gister avond met vier Tag batlle gespeeld. We waren aan het roepen en schreeuewen dat de buren er waarschijnlijk last van hadden. Maar inderdaad, single player is er niet veel aan. Ol stop het alleen in mijn X-doos als er mensen op bezeoek zijn die zin hebben om te gamen

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

euhh toch komen de meeste games ook op de PS2 en GC uit. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 12:30 schreef Bono het volgende:
Yep heel leuk om multy player te spelen.
Gister avond met vier Tag batlle gespeeld. We waren aan het roepen en schreeuewen dat de buren er waarschijnlijk last van hadden. Maar inderdaad, single player is er niet veel aan. Ol stop het alleen in mijn X-doos als er mensen op bezeoek zijn die zin hebben om te gamen
hehe zo zal dat hier ook gaan... maar helaas geen 1 video teek verhuurd xbox spellen.

• SD5k
  • Laatst online: 25-01 11:53

SD5k

>4&X

Op woensdag 10 juli 2002 12:45 schreef schnumi het volgende:

[..]

euhh toch komen de meeste games ook op de PS2 en GC uit. :)
ja, maar omdat ze OOK op de XBOX komen kan je toch beter die kopen ivm betere GFX

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 19:26 schreef Thelema het volgende:

[..]

ja, maar omdat ze OOK op de XBOX komen kan je toch beter die kopen ivm betere GFX
mee eens ;)
Pagina: 1