Toon posts:

Viper II

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi
hoe kan ik mijn Viper II aansluiten op de TV ?
ik hoorde dat ik daar z'n speciaale kabel voor nodig heb enzo

please leg ff uit hoe dat werkt en hoeveel z'n kabel gaat kosten

tnx
/me <--newbee

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-08 13:25
Op de uitgang van je kaart zit een stekker met en geel randje (tulp noemen ze dat geloof ik) dat is net zo'n soort kabel als die je voor audio componenten gebruikt. (s-video wordt ie genoemd) Deze kun je op de TV of videorecorder aansluiten. Deze kabeltjes zijn niet duur en zijn als het goed is ook bij die Viper geleverd.

Suc6

Hop,hop,hop!

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Basset, en zow is da..., verdur geen toevoegingen... :)

I see dead pixels...

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
[Deze kabeltjes zijn niet duur en zijn als het goed is ook bij die Viper geleverd.
[/quote]

Vriend van me had hem er niet bij, volgens mij krijg je er die ook niet standaart bij (misschien nu wel ofzow), hij heb hem gekocht in de audio/videozaak (Electro world) voor een tientje, dus de prijs is inderdaat erg laag...

Als het niet lukt kan ik je wel een beetje helpen, denk ik :) ook veel suc6jes enzow van mij

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:13

4POX

Everybody is wired

Wel effe de bios van die kaart flashen.. Anders gaat de tv-out nooit en nimmer werken

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Topicstarter
ja ok?
hoe flash ik dat ding dan?

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:13

4POX

Everybody is wired

Met een flashprogramma die je van www.hastec.nl kunt halen.. Wel goed de textfile lezen want als je het fout doet is je viper2 een pressepaper

AKA Rinkel weblog

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Hier is ook veel te vinden over Savage kaarten http://sdn.fgn.com/

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
Bij de Viper II werd standaard geen TV-out kabel meegeleverd. Dit omdat er in feit 2 manieren zijn om de TV-out te gebruiken: S-Video of Composite.

Wel kan het (zoals iemand hierboven al zei) belangrijk zijn om gebruik te maken van de laatste bios de Viper II. Wat ik je ook kan adviseren is gebruik te maken van de laatste drivers van S3. Deze kun je (net als de bios) o.a. op de www.hastec.nl site terugvinden.

HJS, I love it when u promote SDN ;)

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Voorlopig ben ik heel lief voor je ;)
Pagina: 1