Toon posts:

[Probleem]T28 SpeakerVolume instellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ghallo,

Heb nu 2 jaar deze telefoon en nu heb ik toch iets wat ik nog nooit gehad heb, haal dat ding uit me broekzak zie ik ineens schermpje oplichten en staat er 'speakervolume' ik duw op wat knopjes en speakervolume gaat naar 0 :D Shit denk ik dus.

Nou wil ik dus ff weten hoe krijg ik weer dat speaker volume schermpje.

Kan de handleiding niet vinden, 2 jaar geleden weggelegd, dus ja....:?

Weet iemand het ?

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-08 09:18

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Op dinsdag 09 juli 2002 15:56 schreef Sarge het volgende:
Ghallo,

Heb nu 2 jaar deze telefoon en nu heb ik toch iets wat ik nog nooit gehad heb, haal dat ding uit me broekzak zie ik ineens schermpje oplichten en staat er 'speakervolume' ik duw op wat knopjes en speakervolume gaat naar 0 :D Shit denk ik dus.

Nou wil ik dus ff weten hoe krijg ik weer dat speaker volume schermpje.

Kan de handleiding niet vinden, 2 jaar geleden weggelegd, dus ja....:?

Weet iemand het ?
er zitten van die knopjes op de zijkant van je telefoon.. }:O

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Topicstarter
Snuggere opmerking , maarre.....

Rechtse kant, knopje om klepje open te doen.

Linkse kant langwerpig knopje.

Beweeg met 1 tik naar boven of beneden en je krijgt : 'Status' menu met standy-tijd enzo.

Hou hem langer in naar boven of beneden en je krijgt : Voicedialing -> Voeg spraaklabels toe in Tel.Boek.

Dus weet ff niet wat je er nou mee bedoelt......... of ik ben echt een }:O

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik weet ut nog steeds niet, maar met hoop frutten en knoppen douwen kreeg ik ut schermpje weer, vlug weer ff op ze hoogst gezet :D

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:09

Korakal

Up up up!

Het gaat in ieder geval tijdens een gesprek met de knop waarmee je ook de status laat weergeven.

Verwijderd

Topicstarter
DAT wist ik niet, maar het is dus ook mogelijk niet tijdens gesprek, daar zijn we nog geen van allen achter hoe :D
Pagina: 1