Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een week of 2 een palm m125, de laatste paar dagen doet hij nogal vreemd. Een bepaald gedeelte van het beeldscherm reageert niet als je het aanraakt met het pennetje, het gaat hier om het gedeelte linksonder

als je op het icoontje met het huisje klikt reageert ie bijna niet, als ik ergens onderaan het beeldscherm op een knop druk reageert hij ook niet.

Ik heb net even de batterijen eruit gehaald en er opnieuw ingestopt in de hoop dat het wat beter zou werken maar nu zijn alle programma's weg :? hij staat gewoon weer op default als toen ik hem voor het eerst gebruikte

iemand ervaring met deze problemen? moet ik hem terugbrengen voor garantie of zijn er ook andere oplossingen?

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 00:20

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Uhm, probeer het scherm even te calibreren. Weet zo niet meer hoe dat precies moet. Me palm ligt al maanden in de la weg te rotten. ;)

Whatever.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 16:05 schreef meendering het volgende:
Uhm, probeer het scherm even te calibreren. Weet zo niet meer hoe dat precies moet. Me palm ligt al maanden in de la weg te rotten. ;)
een lcd scherm calibreren?

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 00:20

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Jah, uh.... ff denken.
Het is een progje dat standaard op je palm staat bij Preferences. Dan moet je met je Stylus penntje op een aantal aangegeven punten op het scherm klikken.

Whatever.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 16:13 schreef meendering het volgende:
Jah, uh.... ff denken.
Het is een progje dat standaard op je palm staat bij Preferences. Dan moet je met je Stylus penntje op een aantal aangegeven punten op het scherm klikken.
ow dat, dat heb ik al geprobeerd maar maakt weinig verschil

trouwens de batterijen zijn bijna leeg, zou het daaraan kunnen liggen? in ieder geval lijkt het me sterk dat ie zomaar alle programma's kwijtraakt als de batterij bijna leeg is

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-03 12:49
Als je de batterijen eruit haalt gaat de stroom eraf, en is dus als dat ff duurt je hele geueugen gewist..

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-03 16:51

Rannasha

Does not compute.

sommige m125's hebben een probleempje met de calibratie... dit kun je oplossen door een patch op te halen van palm.com en die op je m125 te zetten.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Pagina: 1