Verwijderd

Topicstarter
Nou deze mp3 discman krijg ik dus binnenkort. Hij komt pas in de herfst uit maar wegens speciale omstandigheden(lang verhaal) krijg ik hem dus deze week opgestuurd. Ik vind dit toch wel erg top van philips! Als ik hem heb zal ik hier wel ff een reviewtje neer planten.

Afbeeldingslocatie: http://www.audio.philips.com/Downloads/ProductImage/S_exp510cxx.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.audio.philips.com/Downloads/AccessoryLogos/AY3765axx.gif

Voor meer info:
http://www.audio.philips.com/found.asp?KeywordSearch=1&KeyWords=exp511&Submit2.x=9&Submit2.y=9&AbsPosition=1

• biertje-blijf-bij-me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-03-2025
tja leuk... :?

misschien kun je deeze thread een slotje besparen door dat lange verhaal toch maar te vertellen

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:30

JvS

Ik heb hem zelf ook

Geen idee wat de policy bij [forum=33] is, maar ik ben blij dat er zo'n apparaat is :P. Maar ik zet 'm wel ff in het goeie forum ;)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Ja oke

Het is 6 januari 2002 ik ga bij een desbetreffende winkel mijn exp101 inleveren omdat hij geen rw's meer afspeelde. Dus die winkel stuurt hem op naar philips om hem te repareren, het zou iets van 3-4 weken duren zeiden ze.
Ongeveer 27 februari hadden ze hem terug(was dus langer dan 3-4 weken) dus ik denk das mooi kan ik hem mooi nog meenemen op de wintersport. Dus ik kom thuis doe er een cdtje in, en ja hoor hij deed helemaal niks meer. Geen enkele cd las ie meer. Dus ik gelijk terug naar die winkel en ja hoor weer opsturen.
Na ongeveer anderhalve maand!!! hadden ze nog niks van zich laten horen dus ik weer langs geweest en nee ze hadden nog niks.
Dus toen werd het weleens tijd om wat brieven rond te gaan sturen naar de philips en het bedrijf waar ik die discman had gekocht. Na ongeveer 1.5 week(t was ondertussen begin mei) kreeg ik een brief van dat bedrijf dat ik een nieuwe discman uit mocht zoeken.
Zo gezegd zo gedaan ik ga die week naar die winkel met de vraag of ik ook een exp501 mocht uitzoeken. Nou wat bleek ze hadden hem niet in het assortiment maar ze zouden kijken of ze hem konden bestellen |:( .
Na 2 weekies weer langsgeweest om te vragen of ze hem al hadden, kreeg ik een verhaal van dat ze hem niet konden bestellen! Nou ja toen werd k ff boos zeg domme }:O , ik vind wel dat als je je klanten een half jaar laat wachten dat je ze dan wel een extratje kan bieden.
Dus toen contact opgenomen met de philips klantenservice(wat brieven gestuurd of ze geen 501 konden sturen als ik een gloednieuwe 101 naar hun opstuur).
Maar tot vorige week geen response. Toen maar ff rond gebeld binnen de philips en toen kwam ik bij iemand uit en die zei dat ze die brief niet hadden gehad. Nou oke brief op de fax en ze zouden maandag weer contact op nemen. Dus maandag belt de philips met de mededeling dat ze een exp511 op sturen als k een ongeopende 101 opstuur :7 .
Dus vandaag heb ik bij dat :r bedrijf(waar ik dus nooit meer wat koop) een exp101 opgehaald en die heb ik op de post gedaan naar de philips. Dus ik verwacht binnenkort een 511 in de brievenbus :)

• ginkgo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-03 16:21
Ik wacht al een tijdje op dit speeltje. Ik heb zelf al een mailtje naar Dixons gestuurd, ik kreeg dit terug:
---------------------------------------------------------
Date: Wed, 26 Jun 2002 12:50:29 +0200
X-Mailer: Internet Mail Service (5.5.2653.19)

Geachte heer De Lange,

Hartelijk dank voor de e-mail die u ons heeft gestuurd op maandag 24 juni 2002.

Wij hebben informatie ingewonnen bij onze afdeling Inkoop en kunnen u meedelen dat de Expanium 511 is opgenomen in ons standaard assortiment. De MP3 speler zal over veertien dagen in onze Dixons filialen liggen. Het artikelnummer is 7032324, de prijs is 229,- euro. Ook op onze website zult u de speler kunnen zien en deze is dan ook te bestellen.

Wij wensen u alvast veel luisterplezier toe, mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dit graag van u. U kunt ons te allen tijde mailen via info@dixons.nl. Ook telefonisch zijn wij bereikbaar via 0900-BelDixons (0900-235 3496).

Met vriendelijk groet,

Ineke Rietveld
Dixons BV

-------------------------------------------------------
Als dit klopt dan zal hij dus binnen een paar dagen leverbaar zijn. Hij staat ondertussen wel al op de internet site van Dixons, met als toevoeging dat hij niet leverbaar is.
Ik ben erg nieusgiering naar je ervaringen tzt.

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-03 08:33
Jammer dat die dingen van Philips nog steeds zo dik zijn, bijna 2x zo dik als de SlimX van Iriver. Philips brengt hele mooie producten op de markt, alleen jammer dat ze de producten niet zo snel uitontwikkelen als die aziaten.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 17:20 schreef ginkgo het volgende:
Ik wacht al een tijdje op dit speeltje. Ik heb zelf al een mailtje naar Dixons gestuurd, ik kreeg dit terug:
---------------------------------------------------------
Date: Wed, 26 Jun 2002 12:50:29 +0200
X-Mailer: Internet Mail Service (5.5.2653.19)

Geachte heer De Lange,

Hartelijk dank voor de e-mail die u ons heeft gestuurd op maandag 24 juni 2002.

Wij hebben informatie ingewonnen bij onze afdeling Inkoop en kunnen u meedelen dat de Expanium 511 is opgenomen in ons standaard assortiment. De MP3 speler zal over veertien dagen in onze Dixons filialen liggen. Het artikelnummer is 7032324, de prijs is 229,- euro. Ook op onze website zult u de speler kunnen zien en deze is dan ook te bestellen.

Wij wensen u alvast veel luisterplezier toe, mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dit graag van u. U kunt ons te allen tijde mailen via info@dixons.nl. Ook telefonisch zijn wij bereikbaar via 0900-BelDixons (0900-235 3496).

Met vriendelijk groet,

Ineke Rietveld
Dixons BV

-------------------------------------------------------
Als dit klopt dan zal hij dus binnen een paar dagen leverbaar zijn. Hij staat ondertussen wel al op de internet site van Dixons, met als toevoeging dat hij niet leverbaar is.
das wel snel al! op de site van philips staat ie nog bij de beta's en dat ie in het 3e kwartaal uitkomt maja die specs zien er goed uit! hoe duur issie eigenlijk?

edit:
lama overheen gelezen |:(

• ginkgo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-03 16:21
ginkgo schreef op 09 juli 2002 @ 17:20:

Het lijkt erop dat Dixons het wat optimistisch voorgesteld heeft. Hij is nog steeds niet leverbaar. Een 'troost', ik heb nog geen andere winkel heb gevonden die hem wel hebben.

Heeft iemand deze speler al? Weet iemand waar deze al verkocht wordt?
Pagina: 1