drivers installeren = geen windows meer

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 20:57

Lightah

Strikes Again

Topicstarter
Omdat ze bij Windows Operated Systems geen zinnige reacties hadden wil ik het hier proberen, omdat het hier ook mee te maken heeft.

Oke het volgende,
Ik heb problemen gehad om Windows XP erop te zetten. Daarom heb ik het met smardrv en dan in de map I386 winnt gedaan zodat hij alles eerst naar de harde schijf kopieert. Dan krijg ik XP er wel goed op. Ik begin drivers te installeren. De SB drivers gaan goed, de VIA drivers ook en USB 2,0 drivers ook. Maar als ik de Club3D drivers van de videokaart installeer moet ik opnieuw opstarten en dan loopt ie vast bij het opstarten. Dan moet ik in Safe Mode de drivers er weer uithalen. Ditzelfde heb ik ook als ik de Catalyst drivers van ATI gebruik. En ook met de nieuwere versie van Club3D drivers. Wat is hier het probleem, want ik kom er echt niet uit?

hardware:
AMD 2100+
ASUS A7V333
512 MB pc2100 DDR SDRAM
Soundblaster Audigy player
Club3D Radeon 8500pro (275/275)
Maxtor 80 GB @ 7200 rpm (3 partities, allemaal FAT-32)
Windows XP Professional (engels)

En heeft het zin als ik het met een bijvoorbeeld TNT-2 probeer? De drivers te installeren, of het dan wel werkt?
En de XP default drivers houden is geen oplossing, dan kan je niet eens een spelletje spelen. Zelfs de venters van windows haperen dan!

HULLUP! |:(

The Unpredictable Striker!

Verwijderd

Jammer voor jou, maar zo werkt het hier niet. Als je nou even geduld hebt met [topic=545780] , je krijgt vast nog meer reacties. Dit is crossposten en dat wordt niet gewaardeerd.

Dit topic is gesloten.