[host] www.thegamehost.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-02 19:45

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Zijn er mensjes hier die hun ervaringen willen delen ? Ik ben nl opzoek naar zoiets SOF 2 server :) sof 2 is alleen leuk online die standaard missies zijn ghey :X

Ik wil alleen ff jullie mening/ervaringen horen hierover , ik heb vandaag op een MOhaa server van hun gespeeld en dat was best wel stabiel qwa verbinding , geen lag etc.

is dit een beetje te doen :? niet te duur ?

trouwens die prijslijst van hun is ook vaag :S

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

4gb dataverkeer... komop hey, een beetje gameserver trekt dat in een dag

ze staan bij widexs dus je komt denk ik gewoon op een gedeelde server te staan... het lage dataverkeer komt beslist omdat ze bij hun eigen colobak (als ze die al hebben) maar 20gb hebben

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 15:34 schreef Kertje het volgende:
4gb dataverkeer... komop hey, een beetje gameserver trekt dat in een dag

ze staan bij widexs dus je komt denk ik gewoon op een gedeelde server te staan... het lage dataverkeer komt beslist omdat ze bij hun eigen colobak (als ze die al hebben) maar 20gb hebben
hmmz , dat was ook een vraag hoeveel verkeer trekt zo een bak eiglijk ? wil neit vette rekening krijgen vanwege teveel traffic :(

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 03:31

Gerco

Professional Newbie

Op dinsdag 09 juli 2002 15:38 schreef Mary Wana het volgende:
hmmz , dat was ook een vraag hoeveel verkeer trekt zo een bak eiglijk ? wil neit vette rekening krijgen vanwege teveel traffic :(
Mijn server (2xUT, 2xCounter-Strike en 1xJK2) trekt een paar honderd GB per maand. Bij de laatste keer dat we ernaar keken zaten we op zo'n 650GB (exclusief websites, alleen UDP verkeer)

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 15:47 schreef Gerco het volgende:

[..]

Mijn server (2xUT, 2xCounter-Strike en 1xJK2) trekt een paar honderd GB per maand. Bij de laatste keer dat we ernaar keken zaten we op zo'n 650GB (exclusief websites, alleen UDP verkeer)
public servers ?

ik wil geen public :) gewoon 6 lui max en dan password , wil eiglijk wel zelf de password kunnen veranderen :)

bestaat er zoiets?

[edit]

wat kost dit jouw wel niet man :X

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op dinsdag 09 juli 2002 15:50 schreef Mary Wana het volgende:

[..]

public servers ?

ik wil geen public :) gewoon 6 lui max en dan password , wil eiglijk wel zelf de password kunnen veranderen :)

bestaat er zoiets?

[edit]

wat kost dit jouw wel niet man :X
Die servers staan op de UT :P Gerco "leent" de UT server aan t.net (niet echt lenen ;) ).

ut.tweakers.net
unreal://unreal.gdries.com

:)

Verwijderd

ik denk dat je met 20gb/maand al een heel eind kunt komen op een private server. Daar kun je dan denk ik wel heel ruim mee aan de gang. Verder zul je je server bij een beetje webhost moeten neerzetten ivm pingtijden. Reken op zo'n 90 euro/maand voor colocation bij een beetje webhost.

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 19:36 schreef Kertje het volgende:
ik denk dat je met 20gb/maand al een heel eind kunt komen op een private server. Daar kun je dan denk ik wel heel ruim mee aan de gang. Verder zul je je server bij een beetje webhost moeten neerzetten ivm pingtijden. Reken op zo'n 90 euro/maand voor colocation bij een beetje webhost.
Hmmz bedankt voor je informatie :) , zijn er dan geen services die zulke paketten hebben. Ik bedoel ik ga geen server kopen en heb al helemaal geen idee waa rik nu zou moeten zoeken. Met google vind ik veel maar neit wat ik zoek :(

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 22:26 schreef Mary Wana het volgende:

[..]

Hmmz bedankt voor je informatie :) , zijn er dan geen services die zulke paketten hebben. Ik bedoel ik ga geen server kopen en heb al helemaal geen idee waa rik nu zou moeten zoeken. Met google vind ik veel maar neit wat ik zoek :(
je hebt bedrijven die shared gameservers aanbieden, ik weet niet of dit wat is, persoonlijk lijkt het me niks, maar misschien heb ik het mis. Ik zit niet echt in de biz maar je zult toch wel aardig wat moeten neertellen als je serieus een gameserver wilt gaan plaatsen bij een goede webhost (aanschaf server 1500 euro, per maand 100 euro, das dus 1e jaar 2700 euro). Als je dat met een aantal personen kunt delen valt het natuurlijk wel mee, met 7 personen betaal je dan iets van 30 of 35 euro per maand per persoon, dan is dan lijkt me wel te doen. Als je dat niet kan of wil betalen moet je gaan kijken naar of een servertje bij iemand plaatsen met een snelle dsl verbinding ofzo. En anders shared gamehosting, maar als je bv 5 games op 1 server gaat hosten kost dit natuurlijk erg veel processortijd en is de kans op lag veel groter lijkt me.... maargoed, veel andere mogelijkheden zijn er dus niet.

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 23:43 schreef Kertje het volgende:

[..]

je hebt bedrijven die shared gameservers aanbieden, ik weet niet of dit wat is, persoonlijk lijkt het me niks, maar misschien heb ik het mis. Ik zit niet echt in de biz maar je zult toch wel aardig wat moeten neertellen als je serieus een gameserver wilt gaan plaatsen bij een goede webhost (aanschaf server 1500 euro, per maand 100 euro, das dus 1e jaar 2700 euro). Als je dat met een aantal personen kunt delen valt het natuurlijk wel mee, met 7 personen betaal je dan iets van 30 of 35 euro per maand per persoon, dan is dan lijkt me wel te doen. Als je dat niet kan of wil betalen moet je gaan kijken naar of een servertje bij iemand plaatsen met een snelle dsl verbinding ofzo. En anders shared gamehosting, maar als je bv 5 games op 1 server gaat hosten kost dit natuurlijk erg veel processortijd en is de kans op lag veel groter lijkt me.... maargoed, veel andere mogelijkheden zijn er dus niet.
sinds nu en mijn vorige post heb ik idd een dsl servertje geregeld , ben nu het spel naar hem toe aant fxpen :) is een tijdelijke oplossing , sof 2 heerst gewoon met multiplayer :)

we hebben eht trouwens over een Cistron Connexi0n :)

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-02 16:05

MartNL

Op dinsdag 09 juli 2002 23:52 schreef Mary Wana het volgende:

[..]

sinds nu en mijn vorige post heb ik idd een dsl servertje geregeld , ben nu het spel naar hem toe aant fxpen :) is een tijdelijke oplossing , sof 2 heerst gewoon met multiplayer :)

we hebben eht trouwens over een Cistron Connexi0n :)
ik vond sof 2 online ook helemaal te gek.
Ongeveer 2 week.

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Hmmz oke mensjes , we willen dus sof 2 op een gameserver zetten maar we kunnen het spel neit starten omdat er een brakke video kaar tinzit , we willen alleen dedicated server draaien. Hoe doen we dit ?

Verwijderd

Kan je het spel wel opstarten zodat je in het menu komt?

Daar kan je namelijk als je een server opstart aangeven of ie dedicated is of niet.

Ik weet niet of er een mogelijkheid is dit te doen zonder het spel op te starten, maar die zal er vast wel zijn.

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 12:48 schreef Evil_E het volgende:
Kan je het spel wel opstarten zodat je in het menu komt?

Daar kan je namelijk als je een server opstart aangeven of ie dedicated is of niet.

Ik weet niet of er een mogelijkheid is dit te doen zonder het spel op te starten, maar die zal er vast wel zijn.
er loopt hiervoor een andere Topic :) Graag daar ff verder , deze is voor gamehosting enzow :)

Verwijderd

Ik zou zeggen Try www.nl3gta.nl eens

op IRC

irc.quakenet.org
#nl3gta

Verhuren ook SOF 2 Servers. In alle soorten en maten :)

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
is er voor sof2 eik al een linux poort/server uit dan? ik bedoel, kom op zeg, je gaat een windows bak toch niet colohosten?? weet je wel wat het kost als dat personeel dat ding moet hard rebooten? :P (btw. dit was een serieuze opmerking :))

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

PowerSp00n

There is no spoon

Op woensdag 10 juli 2002 16:55 schreef CU2morO het volgende:
is er voor sof2 eik al een linux poort/server uit dan?
ZELF zoeken... Zeker nog niet gedaan? :+. En JA je kunt een SoF2 ded. server op linux draaien ja.

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
Op woensdag 10 juli 2002 17:37 schreef PowerSp00n het volgende:

[..]

ZELF zoeken... Zeker nog niet gedaan? :+. En JA je kunt een SoF2 ded. server op linux draaien ja.
waarom zou ik zelf zoeken? ik heb het toch niet zelf nodig? :P
btw doe eens vriendelijk tegen je ex-clanmaat :P

en als het kan, waarom doe je het dan niet? (deze vraag is dus weer aan de topicstarter gericht)

Verwijderd

Hey,

Ik heb een tijdje een gameserver gehuurd bij Thegamehost.nl.
Het was echt een goede server, pingtijden meestal rond de 30/40. En dat dataverkeer hoef je je helemaal geen zorgen om te maken, met een clanserver red je die 4 GB nooit en je krijgt bij hen nooit zomaar een vette rekening. Alleen public gaat hard, maar daar hebben ze ook geen datalimiet op. Ze doen sowieso niet moeilijk over dataverkeer e.d. Alleen als je echt heeeel hard gaat sturen ze je even een mailtje met de vraag wat rustiger aan te doen of groter abonnement aan te schaffen. Maar volgens die kerel daar hebben ze dat nog nooit hoeven doen.

Ik weet niet hoeveel gameservers ze draaien per machine, maar het loopt over het algemeen als een zonnetje.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 11:21:
Hey,

Ik heb een tijdje een gameserver gehuurd bij Thegamehost.nl.
Het was echt een goede server, pingtijden meestal rond de 30/40. En dat dataverkeer hoef je je helemaal geen zorgen om te maken, met een clanserver red je die 4 GB nooit en je krijgt bij hen nooit zomaar een vette rekening. Alleen public gaat hard, maar daar hebben ze ook geen datalimiet op. Ze doen sowieso niet moeilijk over dataverkeer e.d. Alleen als je echt heeeel hard gaat sturen ze je even een mailtje met de vraag wat rustiger aan te doen of groter abonnement aan te schaffen. Maar volgens die kerel daar hebben ze dat nog nooit hoeven doen.

Ik weet niet hoeveel gameservers ze draaien per machine, maar het loopt over het algemeen als een zonnetje.
Ik denk dat Mary Wana al een oplossing heeft, aangezien dit topic 9 Juli is gestart en de laatste reply is 10 juli gegeven ;)

Verwijderd

ik heb wel wat site's waar jeje game server kan hosten... toch leuk voor de mensen de ernaar zoeken.

www.nl3gta.nl (heb hier een game server ge had voor Counter-Strike, Was cker goed)
www.rentserver.nl (heb hier nu een server en loopt fantasties)
www.rent1.nl (Duur maar wel heel goed ook voor mensen uit USA ofzo goeie ping)

En als je ergens een bakie wil neer zetten heb ik nog wat ;)

www.plushosting.nl

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-02 14:58

Pubbert

random gestoord

Ik heb te lang moeten w88 op hun server (7 wkn :{) terwijl ik hem binnen 3wkn zou hebben, en 4gb is erg weinig...

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Denk dat de starter het wel heeft kunnen regelen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.