Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

GBA modden

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil me gba overspuiten want ik wordt een beetje moe van mijn witte. maar de gba heeft van die rare schroefje die er ongeveer zo uitzien: Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/naamloos.gif

ik kan hem dus niet openmaken. weet iemand een oplossing?

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Geen enters tussen [img] en de url zetten..
Dit is idd een beetje afwijkend... ga es bij de praxis kijken ofzo?

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Er is een topic dat gaat over je GBA voorzien van backlight. Bij dat kitje zit een schroevendraaier voor die schroeven. Mischien ff lenen van 1 van die lui :?

edit:

deze dus:

[topic=527566/1/50]

Verwijderd

Kun je zo'n schroevendraaier niet bij een of ander klein bouwbedrijfs winkeltje halen of bij een electonika zaak die hebben meestal ook wel van die dingen om allemaal apparaten los te krijgen

Verwijderd

Topicstarter
jah, ik dacht zelf dat ze dit expres hadden gedaan zodat je 'm niet kon openmaken

Verwijderd

hm... als je een gewone schroevendraaier en een vijl neemt, dan vijl de je schroevendraaier toch totdat hij die vorm heeft??? >:)

[off topicmode]

gemodde schroevendraaier >:)

[/offtopic mode]

Verwijderd

Topicstarter
lol 8-).

Verwijderd

hand made by >:)

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
ik denk dat dit een speciale nintendo schroef is :P zat ook in gb(c) enz..

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-11 08:31

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
ik kreeg zo'n schroevendraaier gratis bij m'n Afterburner setje :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Als je nu in dat schroefe met een klein plat schroevendraaiertje begint te prutsen, dan slijten die randen van die schroef af... dan kan je proberen een grote stevige schroevendraaier erin te rammen en draaien :?
Eeeeeeeeen er is nog de hamer en beitel... >:)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:48
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/naamloos.gif
Mooi getekend :P
Je kan dit soort schroefjes er toch wel uitschroeven met een normale schroevendraaier :?

The devil is in the details.

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 11:28
gewone schroevendraaier in t midde ombuigen :?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 15:50

M14

Op dinsdag 09 juli 2002 16:42 schreef ernst het volgende:
gewone schroevendraaier in t midde ombuigen :?
Hoeft niet eens, kun je gewoon met een kleine platte schroevendraaier. Dan is ie zo open. k heb namelijk vaak zat zo'n ding open geschroefd.

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

Verwijderd

Zoals ik al zei, platte schroevendraaier (die dan niet TE groot is) er in rammen :+

Verwijderd

Topicstarter
dat is nou juist het probleem, hij's te groot (iets van 3mm). waar kan je trouwens zo'n afterburner setje kopen?

• Chiron

Chiron

Op dinsdag 09 juli 2002 17:14 schreef Xen het volgende:
dat is nou juist het probleem, hij's te groot (iets van 3mm). waar kan je trouwens zo'n afterburner setje kopen?
http://www.lik-sang.com

laat de psxshop maar lekker links liggen als iemand je die aanraadt, lik-sang is de helft goedkoper

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Xenon
  • Laatst online: 21-08 09:12
klein plat schroevendraaiertje...

Misschien eens in een electronica shop gaan vragen voor zo'n schroevendraaier, hebben het vast wel of kunnen het bestellen

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

• Chiron

Chiron

Op dinsdag 09 juli 2002 18:12 schreef Xenon het volgende:
klein plat schroevendraaiertje...

Misschien eens in een electronica shop gaan vragen voor zo'n schroevendraaier, hebben het vast wel of kunnen het bestellen
of als je ooit eens op de kermis bent geweest en zo'n horlogeschroevedraaierssetje gewonnen hebt ;)

Verwijderd

koop een spannings zoekertje... zon klein doorzichting schroeven draaiertje met een lampje er in die past er met een beetje duwen wel in.

De vraag waar koop je die......: nou in een grabbel bak bij de "slechtere" bezine pompen ;)

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:21
Lokale elektroboer hebben ze het wel :)

[lol-modus]
Tenminste bij die van mij >:)
[/lol-modus]

Verwijderd

dat schroefje heet een Tri-wing, weet je waar je in de sjop naar moet vragen

Verwijderd

bij conrad verkopen ze bitjes die er zo uit zien

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand waar ik ze gewoon in een winkel kan kopen, ik heb geen zin om te bestellen. ik heb dan ook geen zin om 35 ballen neer te tellen voor die afterburner set waarvan ik alleen maar het schroevendraaiertje nodig heb.

• Chiron

Chiron

Op dinsdag 09 juli 2002 22:36 schreef Xen het volgende:
weet iemand waar ik ze gewoon in een winkel kan kopen, ik heb geen zin om te bestellen. ik heb dan ook geen zin om 35 ballen neer te tellen voor die afterburner set waarvan ik alleen maar het schroevendraaiertje nodig heb.
als je je gba nog niet open had gehad neem ik aan dat je ook nog geen afterburner in je gba hebt zitten... dikke aanrader!!!

echt een must als je een gba hebt, je weet echt niet wat je ziet

Verwijderd

GHB modden

Verwijderd

:?

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 02:32 schreef local-013 het volgende:
GHB modden
Dat je een H intikt ipv. een B kan ik me voorstellen, maar een B ipv. een A is wel erg scheef! ;)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:51
check ze posts maar.. ik heb hem al in sm gedropt

Verwijderd

Topicstarter
ik in ieder geval nog geen afterburner set kopen. ik heb al m'n geld nodig voor een nieuwe processor+moederbord+case

• ModmaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-07-2015

ModmaN

Damn i'm good

ik heb een tijdje een setje bitjes gekocht bij de ijzerhandel Govers in Den helder.

dat zijn allemaal van die rare maten en vormen, en ja die zit er ook tussen.
ik zou het dus ook eens bij een ijzerhandel proberen :P

get rich or die try'in

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Elk (modern) setje met electronica-schroeven draaiers heeft tegenwoordig deze soort tri-wing schroevendraaiers erbii.

Gewoon even zoeken bij een goeie electronica- en/of modelbouw winkel. Dit zijn tegenwoordig vrij standaard schroefjes. Worden trouwen ook in Sagem telefoons gebruikt!

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Verwijderd

Ik wil mn GBA gaan casemodden maar ik denk dat ik eerst is een oude Gameboy ga verbouwen want ik heb nog geen ervaring :)

Iemand leuke ideeen wat ik ermee kan doen ??

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Beetje ouwe koe (let op de datum!).. En aan ideeën-vragen doen we niet.. Je kan t beste zelf verzinnen wat je doen gaat. Desnoods search je naar andere GBA mods ofzo (ik betwijfel of die er zijn)..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.