hoe krijg ik dit voorelkaar??? het wil maar niet lukken, snao er echt niks van. zelfs op school kunnen ze me erniet mee helpen!
please help me
please help me
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
ik hoop dat jullie me nu kunnen helpen, als er meer info nodig is, laat het me dan maar ff weten aub!VPN over ADSL
Wij hebben een Windows 2000 Server waarop een VPN server service draait. Nu moet er via de ADSL-verbinding vanaf het internet contact kunnen worden gemaakt met de VPN-server in het interne netwerk. Voor de ADSL-verbinding maken we gebruik van een Alcatel modem in combinatie met een Netopia R9100 router.
Hoe moet de router c.q. modem worden geconfigureerd, zodat de VPN server benaderd kan worden vanaf het internet? (Gedatailleerde beschrijving van de verschillende stappen)
Verwijderd
Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD
Inderdaad, laat de ADSL router de verbinding maar opzetten ipv je machine, want 98 kan maar 1 VPN verbinding opzetten. Als je je ADSL router om wilt zetten moet je hier eens kijken:Op dinsdag 09 juli 2002 15:45 schreef Masselink het volgende:
Het makkelijkste is om je ADSL router van PPTP naar PPP om te zetten.
Women who seek to be equal with men lack sense of reality
Router moet wel een poort translatie voor VPN's hebben in zijn config.Op dinsdag 09 juli 2002 15:53 schreef kemeel het volgende:
het probleem is het nu het volgende:
we komen tot in de router zeg maar, maar daarna gebeurd er verder niks meer, wat kan het probleem zijn????
worden er hier gek van!
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0