Aangezien nintendo 64 op het moment zo goedkoop is (zie deze thread: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/454003/4?limit=25) en free record shop en bart smit ze niet meer hebben voor 50 euro ben ik een beetje gaan kijken op de verschillende veiling sites en ben tot de conclusie gekomen dat de prijzen in nederland van dit soort dingen wel heel erg hoog zijn en het wel lijkt dat mensen veel meer betalen voor zoiets dan nodig is.
Naast dit board lees ik ook geregeld op de boards van edge magazine (engeland), waarbij ook vermeld wordt door sommige mensen wat zij hebben betaald voor consoles. Het verschil is groot, even een voorbeeld :
I got a Sega Saturn, with no games, 2 controllers and a light gun for £3 (it works okay though)
Sega Game Gear in case with...
Battery grip
Magnifier with screw
7 games including Sonic and Sonic Drift
-£10
Atari 2600 with 1 32 in 1 game
-£2
Kan me bijna niet voorstellen waarom de prijzen hier dan zo hoog zijn.
Zijn er hier nog mensen die hetzelfde hebben gemerkt of dit juist niet vinden?
Naast dit board lees ik ook geregeld op de boards van edge magazine (engeland), waarbij ook vermeld wordt door sommige mensen wat zij hebben betaald voor consoles. Het verschil is groot, even een voorbeeld :
I got a Sega Saturn, with no games, 2 controllers and a light gun for £3 (it works okay though)
Sega Game Gear in case with...
Battery grip
Magnifier with screw
7 games including Sonic and Sonic Drift
-£10
Atari 2600 with 1 32 in 1 game
-£2
Kan me bijna niet voorstellen waarom de prijzen hier dan zo hoog zijn.
Zijn er hier nog mensen die hetzelfde hebben gemerkt of dit juist niet vinden?