Toon posts:

DVD Region code?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een dvd rom gekocht. Ik heb er in het begin alleen cd's mee gelezen. Van het weekend heb ik de film "Dune" op dvd gekocht om uit te proberen maar windows media player speelt hem niet af. Ligt dit aan die region codes en hoe los ik dit op? Ik heb er met iemand over gepraat op ICQ en die zei dat ik PowerDVD moest installeren. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Een DVD-afspeel programma installeren, Media Player kan geen DVDs aan.

Micro-DVD, PowerDVD etc.
Gewoon ff zoeken met google, zijn zat proggies te vinden ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

media speler van windows XP wil het wel zodra je codec heb geinstalled........

Verwijderd

Topicstarter
Oh, dan weet ik nu ten minste waar het aan ligt. Ik heb wel de regio code geselecteerd, gewoon Nederland en dan krijg je regio code 2. Waar kan ik die codec voor onder windows media speler vinden?

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 11:43

Jack

MHz Matters

je moet ff de codes van divx.com downloaden en hopla!
tadaaaaa..... Let there be DVD! :)

[Specs]

Verwijderd

zonder DVD decoder Drivers (deze zitten bv in powerDVD) kun je geen dvd's afspelen, dit ligt waarschijnlijk niet aan de region code, download powerdvd 4.0 xp ofzo, en doe dan, dan zal het wel werken

• MrMartinH
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07-2024
Ik zou voor PowerDvd gaan, heb ik ook en vind ik nog het best om dvd's mee af te spelen. Je hebt er ook wat meer opties voor surround enzo.

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 15:24 schreef Siris het volgende:
je moet ff de codes van divx.com downloaden en hopla!
tadaaaaa..... Let there be DVD! :)
Ik heb dat divx programmaatje gedownload nu wat gratis was op de website en daar zouden ook alle codes bij moeten zitten, maar het werkt nog steeds niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan nu wel mijn dvd afspelen gelukkig, maar het is helaas maar een trial versie van PowerDVD...

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Mjah, dit is meer een software vraagje, wat eigenlijk in Software Algemeen thuis zou horen.. Maargoed, 't lijkt me al behoorlijk opgelost..

Tja, en dat van die trial-versie.. Da's op te lossen door een echte versie van een dvd-programma te kopen!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.