Ik heb de search gebruikt en de meeste mensen gaan hier volgens mij voor Winroute/Sygate. Ook zijn veel topics hierover al wat gedateerd. Verder heb ik nog gevonden:
Remote Desktop Utility
Proxy+
AnalogX proxy
Mijn netwerk bestaat uit 4pc's.
2clients Win98SE waarvan 1 dualboot met Linux Mandrake 8.1
1client WinME
1server Win98OEM
Op de server moet dus internet gedeeld worden(Kabelfoon).
De clients moeten in ieder geval gebruik kunnen maken van Internet(logisch), E-mail, MSN, ICQ.
Ik wilde net AnalogX Proxy installeren, maar dan kan ik geen gebruik meer maken van ICQ
, dus dat word het dus niet.
Bij voorkeur zou ik een gratis programma gebruiken. Ik heb geen zin om elke maand een trialversie van iets opnieuw te installeren.
Als het kan zou ik ook met mn eigen pc met win98se en Linux op internet willen.
Dus wat raden jullie aan, waar hebben jullie goede ervaring mee? Dus als het kan een goed alternatief voor Winroute/Sygate.
Remote Desktop Utility
Proxy+
AnalogX proxy
Mijn netwerk bestaat uit 4pc's.
2clients Win98SE waarvan 1 dualboot met Linux Mandrake 8.1
1client WinME
1server Win98OEM
Op de server moet dus internet gedeeld worden(Kabelfoon).
De clients moeten in ieder geval gebruik kunnen maken van Internet(logisch), E-mail, MSN, ICQ.
Ik wilde net AnalogX Proxy installeren, maar dan kan ik geen gebruik meer maken van ICQ
Bij voorkeur zou ik een gratis programma gebruiken. Ik heb geen zin om elke maand een trialversie van iets opnieuw te installeren.
Als het kan zou ik ook met mn eigen pc met win98se en Linux op internet willen.
Dus wat raden jullie aan, waar hebben jullie goede ervaring mee? Dus als het kan een goed alternatief voor Winroute/Sygate.
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)