Internet delen win98 wat voor prog?

Pagina: 1
Acties:

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-08 12:06
Ik heb de search gebruikt en de meeste mensen gaan hier volgens mij voor Winroute/Sygate. Ook zijn veel topics hierover al wat gedateerd. Verder heb ik nog gevonden:

Remote Desktop Utility
Proxy+
AnalogX proxy

Mijn netwerk bestaat uit 4pc's.
2clients Win98SE waarvan 1 dualboot met Linux Mandrake 8.1
1client WinME
1server Win98OEM

Op de server moet dus internet gedeeld worden(Kabelfoon).
De clients moeten in ieder geval gebruik kunnen maken van Internet(logisch), E-mail, MSN, ICQ.

Ik wilde net AnalogX Proxy installeren, maar dan kan ik geen gebruik meer maken van ICQ :( , dus dat word het dus niet.

Bij voorkeur zou ik een gratis programma gebruiken. Ik heb geen zin om elke maand een trialversie van iets opnieuw te installeren.

Als het kan zou ik ook met mn eigen pc met win98se en Linux op internet willen. :9

Dus wat raden jullie aan, waar hebben jullie goede ervaring mee? Dus als het kan een goed alternatief voor Winroute/Sygate.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-08 08:24
gebruik gewoon sygate, daar kan je ook alles wat je wil op je clients gebruiken. no prob. :)

• The Eagle
  • Laatst online: 22:22

The Eagle

I wear my sunglasses at night

of je update je server ff naar w98se, en dan internet connection sharing. Simpel zat.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Jozz
  • Laatst online: 20-08 12:06
Op dinsdag 09 juli 2002 15:19 schreef The_Eagle het volgende:
of je update je server ff naar w98se, en dan internet connection sharing. Simpel zat.
Dat wilde ik eerst ook doen, maar het is een Packard Bell en dat is een aparte Windows versie. Dus als ik dan mn gewone win98se cd erin doe zegt ie dat het een onjuiste windows versie is.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Verwijderd

winroute pro, werkt prima. Koop anders een router of smoothwall(obv Linux, wel problemen met adsl). URL kan je wel zelf verzinnen.

Ennuh natuurlijk Linux op server misschien? Lijkt me interessanter als je met Linux overweg kan.