Ashes to ashes, dust to dust... Rest in peace dear AMD 1800+... MAAR IK HEB NU WEL EEN MOOIE SLEUTELHANGER!!!
Verwijderd
Ja dat kan, alleen moet je wel in Systeem-eigenschappen genoeg bronnen vrij hebben (IRQ/Adressen) om ze te kunnen aansturen. Ik heb wel eens met 2 SBLive kaarten i.c.m. 1 onboard gewerkt (3 geluidskaarten in 1 systeem) om te kijken of dat werkzaam was ivm home-geluidsstudio ontwerpje...
Hij zegt niet dat ie niet genoeg resources heeft. Hij schakelt er altijd 1 uit...
Ashes to ashes, dust to dust... Rest in peace dear AMD 1800+... MAAR IK HEB NU WEL EEN MOOIE SLEUTELHANGER!!!
En als je je SB in een ander slot propt? Waarschijnlijk krijgt hij dan een ander IRQ aangewezen.
at werkt perfect, ik heb een SB LIve! 5.1 en de onboard in gebruik... Misschien moet je de kaart eens van slot verwisellen of reset conf. Data in de BIOS.
Blog (Linux-related)
heb ik nog niet geprobeerd. Zal het zo doen.
Ik heb 'm nu in een ander slot zitten met de onboard aan, maar hij ziet nu aleen de onboard in windows. In welk slot zit ie bij jou?
Ik heb nu m'n onboard aanstaan en nu zegt ie bij het opstarten dat er een unknown device in slot 4 (daar zit m'n SB in) zit. Als ik m'n onboard geluidskaart uitzet, herkent ie het device in slot 4 als een multimedia device...
Pagina: 1