Intel Core2Duo E4300 @ 3Ghz, 1024 mb Pc5300 ram, Asus P5N-E SLI, Club3D 7900 GS, 160 gb maxtor raid-0, Terratec DMX 6Fire
Anoniem: 58729
zelf maken??Op dinsdag 09 juli 2002 14:51 schreef XPointman het volgende:
bestaat er nu nog zoiets? want ik heb zitten zoeken maar vind enkel een bepaald product van conrad maar op de site van conrad is dit product niet meer te vinden(of ik ben kippig)
maar ik wil gewoon een vrij grote temperatuur gestuurde fan die ik zelf in kan stellen
OMG da's wel zo easy
POWER>>Temperatuur regelaar(met meter er in dus verstel baar)>> Fan
Zo'n draai knop er op zoals die op sommige AIRCO'S
vraag je locale slager waar je airco's kan kopen (onder delen iig)
of CONRAD
Anoniem: 5988
Als je zelf kunt solderen is het best makkelijk ja, anders valt het toch tegen denk ik.
Waar je ze kunt krijgen? Geen idee. Had Enermax niet van die fannetjes in de assortiment?
Waar je ze kunt krijgen? Geen idee. Had Enermax niet van die fannetjes in de assortiment?
Anoniem: 21785
Volgens mij heeft Papst ook dergelijke fans, maar ik geloof dat ze standaard zonder temperatuursensor geleverd worden.
Oh, ik heb er al twee gevonden:
Case FAN (80 x 25) Papst 8412 NGMV
Case FAN (80 x 25) Papst 8412 NGMLV
niet om te spammen, maar als voorbeeld dus. Volgens deze informatie is de temperatuurmeter al ingebouwd, maar dat zou ik toch eventjes goed navragen als ik jou was.
Oh, ik heb er al twee gevonden:
Case FAN (80 x 25) Papst 8412 NGMV
Case FAN (80 x 25) Papst 8412 NGMLV
niet om te spammen, maar als voorbeeld dus. Volgens deze informatie is de temperatuurmeter al ingebouwd, maar dat zou ik toch eventjes goed navragen als ik jou was.