ik zal ff vertellen hoe ik het heb gedaan:
-oude cpu koeler uit elkaar gesloopt waar een plaatje van ongeveer 2mm koper op zit, hiervan het koperen plaatje/plakje gebruikt (past precies mooi op de cpu, is 5x6cm als ik me niet vergis).
-ander blokje koper gepakt van 5 mm dik (had mijn opa nog in zijn rommelschuur

).
-Blokje koper van 5 mm op maat gemaakt naar het andere koperen plakje en toen lekker de boor door het 5mm blokje halen

lekker helemaal erdoor, niet moeilijk doen...

-5mm blokje toen helemaal bijgevijlt (ook de binnenkant dus, dag of 3 mee bezig geweest, naja, avonden dan).
-toen beide blokken op elkaar, op alle 4 de hoeken een gat boren, helemaal door beide blokken heen, klein schroefje+moertje erdoor (tegen het kromtrekken bij het solderen, en om de ruimte tussen beide koperblokken te minimaliseren)
-gasbrander gepakt, beide blokjes lekker warm gestookt en toen aan elkaar gesoldeerd (natuurlijk met hulp van s39

)
-toen ff alles mooi geschuurd enzo, schroeven er weer uit, mooie inbus schroefjes gehaald bij de praxis (4 voor 22 eurocent ofzow), maat bekeken, de 4 gaten een beetje opgeboord, en ff schroefdraad erin getapt.
-toen dus de schroefjes er in gedraait(helemaal) en de onderkant van de schroeven afgezaagt want ze waren te lang. en toen eruit gehaald.
-op naar de glashandel om te vragen om een stukje plexiglas van 5mm(afvalstukkie, hadden ze wel, kostte niks)
-thuis het stukje plexiglas op maat gemaakt en de gaten overgenomen uit het koper en iets groter gemaakt zodat de schroef er doorheen gaat zonder te klemmen. toen 2 slangtules in het stukkie plexiglas gemaakt, precies boven het begin en het eind van de sleuf in het koper (er staat een soort van S in).
Nog te doen:
-Stukje pakking op maat maken om de boel waterdicht te krijgen en de 2 slangtules nog even goed vastkitten(

) in het stukje plexiglas.
Ik heb nog geen pics, maar die post ik wel als het blokje klaar is. Ik hoop dat je wat hebt aan deze informatie