Toon posts:

Is dit wat voor in je nieuwe casemod?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was ff aan het kijken op het internet kwam ik dit bouwpakketje tegen en het leek me wel leuk om het ook aan jullie te laten zien. Ik wou wel eens van jullie weten of jullie dit nou in je computer zouden bouwen?

http://www.coolkits.nl/site/index.php?action=product&categories_id=0&products_id=14

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2025
Ik denk niet dat ik deze in me pc zou bouwen deze is volgens mij echt iets om er juist buiten te hebben en als je hem in je pc bouwt heb je eigenlijk alleen wat aan het lcd schermpje en daar kun je wel goedkopere van krijgen.

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-08 20:52

pietje63

RTFM

dit is toch geen casemod?
gewoon aanschaf van hardware :S (wat je zelf veel beter/mooier en vooral goedkoper kan)

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Verwijderd

Ik weet nie, denk nog maar ff goed na

Verwijderd

het is een leuk idee om het te doen ik zal het wel hebben gedaan om dat het me wel leuk en handig :)

Verwijderd

ik mis wat .... het aansluitschema om ZELF zoiets te maken :+

Verwijderd

je moet er alleen nog wel een afstandsbediening (m'n lievelingscrabbelwoord :P ) bij kopen, maar ach als je nuts genoeg bent om dit te kaufen is da geen probleem, maar niet zo'n kutte universele, bouw er dan zelf een

Verwijderd

Is cool dingetje maar vin hem ook wel duur...maar gaat hem toch niet kopen

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het ook alleen maar neer gezet als suggestie voor als iemand bezig is met een casemod. :)

Verwijderd

Is wel een handig ding, maar om het nou in je compu te bouwen ..... Zoiets gebruik je als je je mp3 bak oid op afstand wil besturen.

Btw kwam die site van coolkits laatst ook tegen, heeft wel coole gadgets :)

• Hurricane Jac
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:34
Is dit wat voor je nieuwe casemod???

Duur jah heb je gezien wat die krengen kosten???
En heb je dan ook gezien wat er op het printje zit, heel
weinig dus. Hopen dat er snel een schema vrijkomt van iemand die misschien dit ding besteld heeft ofzo. Maar misschien zijn ze daar ook wel zo slim om in de handleiding geen schema bij te voegen.

P4 1,7 GHz 256 ram bus geforce 3 ti 200 64mb MSI 850 PRO 5 MOBO

• Rath
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-02 10:59
Is dit goed genoeg als schema...

heb je toch al een idee'tje zelf ken ik er niks van van elektronika en dus niks van schema's, maar als je goed kijkt zie je de banen lopen, niet :?

I don't believe we have a society, we have a colony of animals

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 21:20
Beetje duur...

En heb er niet echt behoefte aan

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 16:51 schreef Quakemaster het volgende:
Is dit wat voor je nieuwe casemod???

Duur jah heb je gezien wat die krengen kosten???
En heb je dan ook gezien wat er op het printje zit, heel
weinig dus. Hopen dat er snel een schema vrijkomt van iemand die misschien dit ding besteld heeft ofzo. Maar misschien zijn ze daar ook wel zo slim om in de handleiding geen schema bij te voegen.
De kosten zitten hem niet in het printje maar in het LCD scherm. Een beetje kwaliteit LCD van 40x2 incl. backlit is al haast meer dan de prijs van zo'n MP3thing. En hierbij zit ook al een leuk stukje software dat direct met Winamp werkt.

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 18:08 schreef Rath het volgende:
Is dit goed genoeg als schema...

heb je toch al een idee'tje zelf ken ik er niks van van elektronika en dus niks van schema's, maar als je goed kijkt zie je de banen lopen, niet :?
neuh das bij lange na niet goed genoeg als schema ;)

Verwijderd

Je kan ook gewoon een los lcd en een ir ontvanger maken...

• XyonN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Ik haal mijn LCD gewoon voorgesoldeert bij Eurosound Haarlem (oude Display Elektronics).
De vorige was niet goed gesoldeert, en nu issie dood. :'(

Ik laat het wel profi doen, want solderen is niet mijn sterkste kant.... Dan neem ik meteen een grote, full colour ofzo, afhankelijk van wat ze kosten.

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

Verwijderd

Hmmz wilde dit net zelf gaan bouwen...
Maar bouw het toch liever zelf...
Wil mp3s van cd halen en onder linux/dos werken...

(Wil standalone mp3speler bouwen, 486tje)
Pagina: 1