Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Ja. Een converter doet niets anders dan de pinout converteren. Als een Celeron zou werken, waarom een Cyrix dan nietOp dinsdag 09 juli 2002 13:56 schreef Tacoos het volgende:
Wat ik me nou af zit te vragen is, of zo'n Cyrix Ezra in een s370-slot1 convertor kan draaien?
Goed plan.Kan ik me celery uit me servertje gooien en er zo'n ultrastille via (zonder fan..!) in proppen!
Die dingen zijn ook nog eens erg goedkoop!
Ik kan op de asus site die convertor niet eens meer terugvinden en in de search hier vond ik ook nix.
Je weet overigens toch wel dat je geen wereldschokkende prestaties moet verwachten?
Haha!, tja een celery 366@460 is ook niet echt wereldschokkend snel.Op dinsdag 09 juli 2002 14:29 schreef BalusC het volgende:
[knip]
...
Goed plan.
Je weet overigens toch wel dat je geen wereldschokkende prestaties moet verwachten?
Wat dat betreft kon die Cyrix nog wel eens net iets sneller zijn.
't is maar vor een servertje, dus dat moet kunnen. M'n hoofdbak vind je in me sig, dus dat komt wel goed!
Let wel op dat de Cyrix een FC-PGA pinout heeft, niet een PPGA.
Als je (oude)convertor alleen PPGA doet zul je hem eerst moeten modden (valt ook best mee).
Als je (oude)convertor alleen PPGA doet zul je hem eerst moeten modden (valt ook best mee).
Oslik blyat! Oslik!
En anders zijn er desnoods ook nog Socket 370 FC-PGA (iWill) converters in de pricewatch te vinden.Op dinsdag 09 juli 2002 14:54 schreef dion_b het volgende:
Damn! Da's waar ook! Ik mot 'em dus modden?Op dinsdag 09 juli 2002 14:54 schreef dion_b het volgende:
Is daar een guide voor, ergens?
Niet dat ik te cheap ben om een andere convertor te kopen, maar modden is ook wel leuk om te doen...
Pagina: 1