Ok, ik ben vrij nieuw met alles wat met webdesigning te maken heeft, en lees me de hele dag al helemaal dood aan tutorials etc. Zo heb ik eerst een beetje met photoshop leren spelen en nu heb ik dus geleerd dat ik met imageready een remote rollover interface kan maken. Zo gezegd zo gedaan. Het is dus een Rondje met verschillende knoppen eromheen en als je dan op de tekst komt met je muis, komt er in het midden van het rondje een uitleg van de knop. Alles lukt (met behulp van tutorials) en ook in preview is het dan goed. Nu krijg ik het alleen niet goed opgeslagen
als ik het in dreamweaver erbij gooi (ja ook de nodige tutorials, what the hell het is vakantie
) dan pakt hij alleen één frame. Het zal iets met Gif ofzo te maken hebben
help me plz
Verwijderd
Je moet je workspace ook exporteren, niet alleen opslaan, want dan wordt het .psd, en daar heb je niks aan op het internet.
Exporteren naar HTML dus?
Exporteren naar HTML dus?
ik denk idd dat dat het is, maar kan er nu nog weinig mee
moet ik het erbij zetten in het html via dreamweaver?
Verwijderd
Dat lijkt me wel handig ja.
Wellicht is het een idee om eens te kijken wat je precies aan het doen bent, qua HTML en source code. Volg eens een HTML tutorial of iets dergelijks, dan begrijp je in ieder geval de basics van markup.
En dat is allemaal lees en probeerwerk, maar wel erg belangrijk. Want als je niet weet wat je eigenlijk met die programma's aan het doen bent, dan zul je er niet znel handig in worden.
Wellicht is het een idee om eens te kijken wat je precies aan het doen bent, qua HTML en source code. Volg eens een HTML tutorial of iets dergelijks, dan begrijp je in ieder geval de basics van markup.
En dat is allemaal lees en probeerwerk, maar wel erg belangrijk. Want als je niet weet wat je eigenlijk met die programma's aan het doen bent, dan zul je er niet znel handig in worden.
Dit topic is gesloten.
![]()