Hee die Age of empires the conquerors fans en die-hards,
Ik leg hier de start van een langdurige en heetgebakerde discussie over,... daar komt ie: "De snelst mogelijke weg naar feudal age"
Natuurlijk komt hierop nog een vervolg met de volgende ages maar om te beginnen zal hierop dus eerst een discussie volgen. Ik verwacht dat we allemaal wel een goed idee hebben maar het doel van deze reeks wordt dus de enige en echte "snelst mogelijke weg naar feudal age"
Ik zal de discussie opengooien:
1. Eerst in de TownCenter de volledige 4 man in de wachtrij plaatsten.
2. Drie man in den beginne, waarvan 1 op hout en 2 man bouwen 2 houses.
3. Scout gaat met waypoints om de TC rennen. (schapen gaan richting TC)
4. Als de eerste extra villager komt gaat deze ook hout kappen.
5. De twee builders gaan een mill bij de berries plaatsen.
6. De volgende villager gaat schapen slachten.
7. De twee mill-builders gaan vervolgens ook schapen slachten.
8. Volgende villagers uit de TC gaan schapen slachten. Dus totaal 2 man op hout, 5 op schapen.
9. research "Loom"
10. 1 vill gaat naar de dichstbijzijnde Boar, schiet eenmaal, loopt terug naar towncenter, en de boar wordt hierna geslacht door de 4 andere schapenslachters die bij de TC stonden.
7. er worden weer een viertal vills in de wachtrij in de TC gezet.
8. De vier komende Vills gaan boar slachten, als die op is, schapen slachten, als die op zijn, berries plukken bij de mill.
9. 500 food : Feudal age!
Ik zou zeggen: Wie weet het beter?
Ik leg hier de start van een langdurige en heetgebakerde discussie over,... daar komt ie: "De snelst mogelijke weg naar feudal age"
Natuurlijk komt hierop nog een vervolg met de volgende ages maar om te beginnen zal hierop dus eerst een discussie volgen. Ik verwacht dat we allemaal wel een goed idee hebben maar het doel van deze reeks wordt dus de enige en echte "snelst mogelijke weg naar feudal age"
Ik zal de discussie opengooien:
1. Eerst in de TownCenter de volledige 4 man in de wachtrij plaatsten.
2. Drie man in den beginne, waarvan 1 op hout en 2 man bouwen 2 houses.
3. Scout gaat met waypoints om de TC rennen. (schapen gaan richting TC)
4. Als de eerste extra villager komt gaat deze ook hout kappen.
5. De twee builders gaan een mill bij de berries plaatsen.
6. De volgende villager gaat schapen slachten.
7. De twee mill-builders gaan vervolgens ook schapen slachten.
8. Volgende villagers uit de TC gaan schapen slachten. Dus totaal 2 man op hout, 5 op schapen.
9. research "Loom"
10. 1 vill gaat naar de dichstbijzijnde Boar, schiet eenmaal, loopt terug naar towncenter, en de boar wordt hierna geslacht door de 4 andere schapenslachters die bij de TC stonden.
7. er worden weer een viertal vills in de wachtrij in de TC gezet.
8. De vier komende Vills gaan boar slachten, als die op is, schapen slachten, als die op zijn, berries plukken bij de mill.
9. 500 food : Feudal age!
Ik zou zeggen: Wie weet het beter?