Weet iemand of het mogelijk is met CounterStrike 1.5 je eigen skin te maken? En met welk programma? Dank je!

Dat is niet mogelijk. Aangezien je dan de C's felrood kan maken en de T's felgeel en zo duidelijk verschil kan zien tussen de 2 

www.editstrike.com
Alles wat je kan veranderen staat op deze site.
            Alles wat je kan veranderen staat op deze site.
Verwijderd
Het is wel mogelijk maar de meeste servers laten je niet binnen omdat je custom skins hebt geinstalleerd.Op dinsdag 09 juli 2002 13:28 schreef zmn het volgende:
Dat is niet mogelijk. Aangezien je dan de C's felrood kan maken en de T's felgeel en zo duidelijk verschil kan zien tussen de 2
Vallen de skins van http://www.cs-skins.net onder custom skins? Want ik heb er namelijk nooit last van dat ik niet op een server wordt toegelaten. En ik heb wel een paar die skins.Op dinsdag 09 juli 2002 13:33 schreef ds het volgende:
[..]
Het is wel mogelijk maar de meeste servers laten je niet binnen omdat je custom skins hebt geinstalleerd.
Verwijderd
            ik heb een keer zo'n ad gezien voor een programma waarmee je je eige gezicht (of andere pics) op je model te plaatsen.

Bij de CT's heeft 1 CT-pakje op z'n rug 'Politie [NL]' staan in plaats van Polizei 

The devil is in the details.
            zie de topics over skins en cs,
daarin kun je vinden dat sommige skins gewoon niet meer werken,
dit zijn meestal de 'p_' models
            daarin kun je vinden dat sommige skins gewoon niet meer werken,
dit zijn meestal de 'p_' models
als je zelf skins kan maken, kan je tog ook je eigen face op model plakkenOp dinsdag 09 juli 2002 14:41 schreef Xen het volgende:
ik heb een keer zo'n ad gezien voor een programma waarmee je je eige gezicht (of andere pics) op je model te plaatsen.
Verwijderd
            Milkshape of 3dsmax. Of Export de .mdl Textures met Halflife Model Viewer , bewerk ze met een tekenprogramma (photoshop e.d.) en import ze weer.

(euh flame flame?)Op dinsdag 09 juli 2002 19:01 schreef SandeR het volgende:
![]()
![]()
One for the mony, one for the pope, it's the ****** return of the great white dope
Dit niet wil je zeggen, pfffOp dinsdag 09 juli 2002 22:18 schreef 8-Ball het volgende:
[..]
(euh flame flame?)
mkay, en waar moet dit op slaanOp dinsdag 09 juli 2002 19:01 schreef SandeR het volgende:
![]()
![]()
(toch niet mijn bericht he?)

Pagina: 1