"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"
Verwijderd
als je zelf partities aan kunt maken (en ik neem aan dat dat het geval is) en gentoo dus niet al te moeilijk doet (ik ken gentoo niet) zou het moeten kunnen alles op een enkele partitie te gooien. de swap partitie heb je al...
Verwijderd
Swap kun je van een bestaande Linux installatie gebruiken en /boot als aparte partitie is handig maar niet perse noodzakelijk.
Tenminste zo was het toen ik nog Gentoo draaide en ik zie niet waarom/hoe ze dat willen veranderen.
Tenminste zo was het toen ik nog Gentoo draaide en ik zie niet waarom/hoe ze dat willen veranderen.
Ik heb onder Gentoo mijn boot en root op een partitie staan. Het enige wat je anders moet doen is op de root partitie een boot directory aanmaken en in fstab de regel /dev/BOOT weggooien. Werkt prima hier
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
Kijk daar kunnen we wat mee. Nu nog ff uitzoeken hoe je dat tijdens de installatie kan opgeven, maar daar kom ik wel uit... denk ik. Vanavond nieuws of het gelukt is.Op dinsdag 09 juli 2002 13:23 schreef The_Surfer het volgende:
Het enige wat je anders moet doen is op de root partitie een boot directory aanmaken en in fstab de regel /dev/BOOT weggooien.
"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"