Toon posts:

Zalman S6000 op MSi KT3 Ultra in Antec 830

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of die Zalman S6000 cooler in een Antec 830 kast past als hij op een MSI KT3 Ultra moederbord zit.
Of zitten er dan dingen in de weg.

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10-2025

TricTrac

=;-)

Ik had eerst wat problemen met m'n voeding (daar had ik een fan onder gebouwt) en ik kwam dus in de problemen met m'n alpha cooler en die fan op de voeding... ruimte aan de bovenkant van het mobo is ongeveer 2 cm. totaan de rand van het mobo... wat dus betekent dat je dus ook maar 2 cm over hebt als je mobo helemaal bovenin je kast ligt tegen een ijzer 'schijdingswand' aanzit.
verder heb je de andere kanten op wel genoeg ruimte zover ik weet...

Oh.. ik heb 't uiteindelijk opgelost door een "zipdrive" floppy wat ik niet kan gebruiken dussen die ijzeren wand en de voeding te proppen waardoor ie ongeveer een halve centimeter hoger ligt.... niet echt professioneel .. maar het werkt wel... ;)

edit:

Je zit maybe ook een beetje met de voedings connector aangezien die links van de processor zit...
wat je hier op het plaatje kan zien:
http://www.msi-computer.nl/products/moederborden/6380E%20aru/main.html?model=MS-6380E
en dan zit je misschien een beetje te klooien met die stekker....
Ik weet dus ook niet of die waaier horizontaal of verticaal op die cpu gaat...

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:27
dat verschilt per mobo (de stand). Zo zit hij op mijn k7s5a horizontaal. maar op de meeste mobo's zitten vertikaal. Je kan zelf kijken hoe hij bij jou komt. De clips waarmee je hem vastmaakt zitten nl over de lengte. Zitt de aansluitingsclips dus onder en boven zit de koeler vertikaal en als je clips links en rechts van de socket zitten kan je wel raden hoe het gaat zijn