Vaag SETI-Queue probleem.

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:36
De laatste tijd krijg ik te horen van verschillende mensen dat ze geen contact kunnen leggen met mijn SETI-Queue. Wat het probleem is snap ik niet want de SETI-Queue kan wel gewoon bereikt worden via internet en ook zitten de Queue's vol genoeg.

Als ik naar mijn log kijk zie ik dit:
Invalid user key for GetWorkUnit

SETI-Queue draait op http://proxy.dpc-de.com:5517

Wie kan zeggen wat ik fout doe? De output is nu al afgezakt van ruim 10 tot een stuk of 3 WU's per dag ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

check eens of je de config net zo hebt als bij mij, ik zit nu op school en heb geen tijd om jou confg door te bladeren maar je kan iig beginnen door met mij te vergelijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Op dinsdag 09 juli 2002 13:10 schreef Sequence het volgende:
check eens of je de config net zo hebt als bij mij, ik zit nu op school en heb geen tijd om jou confg door te bladeren maar je kan iig beginnen door met mij te vergelijken ;)
Ik zit nu op het werk maar zal eens even kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Kijk je password es na. Wellicht ook lokaal een buffertje gebruiken? :) SetiRun is wat ik gebruik thuis: 20 units bufferen, om de zolang eens in 1 keer flushen.

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Ik heb nu de settings (op save copy of result na) allemaal gelijk aan die van Sequence dus eens even kijken of dat werkt. Heb er wel een paar gewijzigd dus hopelijk is het nu opgelost.

De clients hebben allemaal wel een klein aantal WU's op voorraad dus hopelijk zorgt het niet echt voor een probleem. Even afwachten dus maar.

edit:

Heb zelfs het IP-adres van een proxy overgenomen maar welke proxy is dat? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Op dinsdag 09 juli 2002 13:17 schreef Witlof het volgende:
[..]
edit:

Heb zelfs het IP-adres van een proxy overgenomen maar welke proxy is dat? :+
da's de proxy van Coldrain, zijn queues lopen nu dus mooi een beetje op ritme te komen zodat alles goed gaat als het DNS van sequence.keyserver.org volgende week (als dutchman terug is van vakantie) wordt overgezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Hmm, ik krijg dus nog steeds dezelfde error melding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 18:19

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

geen ervaring met seti-queue maaruh het lijkt wel of hij niet meer weet wat hij moet uitvoeren bij de opdracht getworkunit .... ermz downlaod hem eens opnieuw en pak hem nogmaals uit .. en start die eens ....... heel misschien heb je er wat aan

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

zit de fout wel aan de kant van de proxy en niet aan de kant van de user? kan ook zijn dat die zijn client verkeerd heeft ingesteld.. invalid userkey klinkt alsof de user een verkeerde/ongelde user_id.sah heeft.. (weet niet zeker hoor, meer een gokje :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Weet je zeker dat je niet een paar user's 'getorched' hebt? Met die functie in de queue kun je gebruikers dwingen results te flushen ipv alleen fetchen.

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Op dinsdag 09 juli 2002 16:10 schreef achappey het volgende:
Weet je zeker dat je niet een paar user's 'getorched' hebt? Met die functie in de queue kun je gebruikers dwingen results te flushen ipv alleen fetchen.
Dat weet ik zeker dat ik dat niet heb gedaan maar hoe kan ik zien of dat door iemand anders gedaan is :?

Het is van het een op het andere moment gekomen zonder ergens iets te veranderen. Een tijd geleden werden ook geen WU's meer gedownload voor een Queue. Dat heb ik toen ook weer aan moeten zetten (download WU's enabled in de Queue-setting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Een tijd geleden werden ook geen WU's meer gedownload voor een Queue. Dat heb ik toen ook weer aan moeten zetten (download WU's enabled in de Queue-setting).
Gebeurde dat ook opeens 'zomaar'? Is het dan niet waarschijnlijk dat meer people's het wachtwoord van de queue hebben?

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Op dinsdag 09 juli 2002 16:26 schreef achappey het volgende:

[..]

Gebeurde dat ook opeens 'zomaar'? Is het dan niet waarschijnlijk dat meer people's het wachtwoord van de queue hebben?
Dat gebeurde idd ook zomaar opeens. Het wachtwoord is, naar mijn weten, bij niemand anders bekend maar ik zal het toch nog maar eens even aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Ben net thuis gekomen en heb even naar Seti-Hide gekeken. De client blijft gewoon op 8 van de 10 caches staan. Dus 8 caches gevuld en 2 ervan blijven empty. Als er een WU klaar is wordt deze geflushed en komt er een nieuwe bij (in die cache). Ik krijg er echt niet meer dan 8 in en dat is dan lokaal. Via internet komt er helemaal niets meer binnen lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Het probleem is er nog steeds en heb er nog steeds geen oplossing voor. Het enige wat ik vandaag (vanavond) nog kan proberen is de Seti-Queue opnieuw downloaden maar het lijkt me sterk dat het daaraan ligt omdat het opeens niet meer werkt.
De client flushed en fetched nog wel maar geen 10 maar 8 WU's en dat is alleen op de lokale clients. De clients die verbinding maken via Internet kom ik helemaal niet meer tegen op de Queue.

Heeft er iemand nog een briljante ingeving zodat ik dit probleem kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Vandaag heb ik SetiQueue versie 3.03.2.2b gedownload en geïnstalleerd maar ook dat verhielp het probleem niet. Na een client, die op dezelfde PC stond als de Seti-Queue, geheel verwijderd te hebben en opnieuw geïnstalleerd te hebben is het probleem (tot nu toe) opgelost :)

Wat het nu precies was weet ik niet maar het werkt nu weer goed dus ga ik weer lekker Seti'en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Oeps :+
Ben toch iets te vroeg geweest met bovenstaande uitspraak.

Heb nu een rare WU ertussen zitten en weet niet hoe ik die weg moet gooien. Dit staat er in de statspagina:

Problem results queued 1

En in de log staat dit:
21:05: Q0005 Duplicate result from SERVER1 ignored
21:05: s@h_wrk Result already pending 16my99aa.8033.30704.959636.227

Moet ik die verwijderen? En zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Het zou wel fijn zijn als iemand mij bij dit probleem even kon helpen aangezien die WU nu steeds verstuurd wordt maar weer net zo hard terug komt.
Pagina: 1