Verwijderd

Topicstarter
ik ga binnenkort een nieuwe telefoon halen, en nu zat ik te denken aan de Nokia 3410.
ik heb nu een 3310, en die is mij zeer goed bevallen, alleen die ga ik nu doorverkopen aan mijn moeder.

nu wou ik dus weten of er ook users zijn die al een 3410 hebben, of die goed is bevallen, wat er eventueel gauw defect gaat, en wat voor functies er op zitten.

ik ga er een Prepaid kaart in doen van O2, dus w@ppen zit er denk ik niet in voor mij.

Verwijderd

het is wel een voordeel dat je met een (nu nog wel) exclusieve telefoon loopt. binnenkort zullen wel steeds meer mensen hem gaan kopen en neemt ook dat af. ik neem aan dat het wel een degelijke telefoon is. met mijn 3330 nooit problemen gehad. heb zo het idee dat heel de 3xxx lijn degelijk gebouwd is, misschien ook door de iets minder voorzichtige doelgroep.

• pruiter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-03 14:04
Voordeel t.o.v. de oudere 3xxx Nokia's is dat er nu standaard een Li-ion accu bijzit.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Nadeel is dat de telefoon nog steeds dezelfde grootte en gewichtsklasse heeft als de 3330. Voordeel is dat de bediening nog verder is verbeterd en de toetsenlayout nu hetzelfde is als bij de andere Nokia series.
Voor mensen die tevreden waren met de 3310/3330 (en dat zijn er nog al heel wat) zal de 3410 de logische opvolger zijn, daar mikt Nokia natuurlijk ook op en ik moet zeggen dat het een prima opvolger is.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Ben zeer over mijn 3410 te spreken lekkere lange standby (heb hem vrijdag opgeladen nu nog 2 blokjes batterij)
Veel functies, li-ion accu ipv nihm en straks als het ondersteund wordt JAVA OTA lekker games en programma's downloaden op je gsm.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem gehaald :9~

lekker veel (nutteloze ;)) functies, zoals flashing lights, bij beltonen, 3d screensavers, etc.

tot nu toe ben ik er zeer over te spreken.
Pagina: 1