Terratec DMX 6fire 24/96 5 1/4 extension

Pagina: 1
Acties:

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-08 13:30

André

Analytics dude

Topicstarter
Ik heb net een Terratec DMX 6fire 24/96 gekocht en hij bevalt met prima. Alleen weet ik niet of je de extension los mag gebruiken i.p.v. in te bouwen. Ik heb er namelijk in mijn tower geen ruimte voor. De handleiding zegt alleen maar dat je de extensie moet inbouwen. Ik heb nu toch maar los boven op de tower staan. De verpakking waarin de extensie zat, gaf wel aan dat hij electrostatisch gevoelig is. :?

Verwijderd

Move V&B --> [forum=9] :)

• Dr. RiPsaw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is de behuizing van metaal of van plastic? Als hij van metaal is dan moet je zorgen dat hij contact maakt met (het chassis van) de kast (voor de aarding), dan is er niks aan de hand. Als de behuizing van plastic is dan is er denk ik ook niks op tegen, tenzij de schroefgaten wel van metaal zijn, dan kan het nog wel eens het geval zijn dat een apparaat via de schroeven contact moet maken met de kast.
Verder zitten er geen bewegende onderdelen aan, enige waar je dan op moet letten is dat hij een beetje stofvrij blijft en dat je niet met je tengels eraan zit...

Verwijderd

Bericht van Yogho onder z'n eigen userid:

De extension is gesloten en is van metaal. Ik heb de PC geaard. Volgens mij moet het zo kunnen.