Toon posts:

2e monitor laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn laptop zit geen TV-out maar wel een aansluiting om een 2e monitor aan te sluiten. Ik heb ook een kabeltje die overloopt naar tulp, wiek dan weer in de tv kan stouwen.
Is er een proggie die de herz frequentie regelt, omdat de laptop minimaal 60h uitstuurd en de TV maar 50 kan ontvangen? Of een andere manier?

Verwijderd

In dit kabeltje zit dan toch wel een stukje electronica hoop ik?

Verwijderd

Ik hoop met leonard mee. Ik ben bang dat dit niet zo simpel gaat worden als dat je het hier voorstelt. Er zitten veel meer randvoorwaarden aan om dit werkzaam te krijgen dan alleen een 50 Hz frequentie.

Heb je meer info over het kabeltje, enzetera?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:22

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zou ik niet direct aansluiten; kon je tv wel eens boem doen :(

Volgens mij kun je bij een goede PC boer dergelijke verloopjes wel halen; hou er wel rekening mee dat deze je PC-videosignaal om moeten zetten in een (PAL) TV-signaal. Ik gok dat een dergelijke kabel ca EUR 45 kost. Ik meen dat ze deze ooit eens bij DIxons hadden.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
maar ik heb geloof ik wel eens een proggie gezien, waarmee ik de 2 monitor de frequentie kan instellen... soort twinview dus

Verwijderd

Als die laptop een Matrox 450 videochip heeft dan zou die (Matrox Dualhead)converter kabel wel eens kunnen werken - anders lijkt mij het niet - en zeker niet als er een normaal monitor signaal opstaat - sterker nog, je kan je TV ermee oversturen (zelfs al zou je de output op 50/60Hz tweaken door met de driver INF te rommelen)...

Neem van mij maar aan dat een TV niet zo houdt van RGB signalen op zijn composietvideo of S-video inputs...

(als je wilt kan ik wel een 220V snoer leveren met daaraan een UTP stekker - maar dat garandeert nog niet dat je kan internetten uit het stopcontact - m.a.w. dat een snoer past wil nog niet zeggen dat het werkt...)

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:21

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> VB
Pagina: 1