Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij een klant een Sony VAIO (CN140) in combinatie met een Palm. Het hele zooitje werkt via USB. Of ik moet zeggen werkte via USb, want de Palm kan niet meer synchroniseren. De VAIO en de Palm "zien" elkaar niet meer.

Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn? De USB en de USB-hub werken goed, dit is getest met een muis een ISDNmodem en een printer. Alleen de palm werkt niet, maar op een andere machine (ook een Sony VAIO, maar dan een desktop) werkt de hele zooi wel.

Kortom: WWWWWHHHHHEEEEEEELLLLLLLUUUUUUUPPPPPP

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat voor Palm is het? Kan belangrijk zijn. En welk OS draait die VAIO?

(Ik ben zelf namelijk 2 weken bezig geweest om mijn Clie S300 onder Windows XP aan de praat te krijgen)

Verwijderd

Topicstarter
De VAIO draait op Windows Me.
De Palm is een PALM V.

De software is de nieuwste versie, inclusief USB ondersteuning. Het hele zwikkie heeft wel gewerkt, maar is er van de ene op de andere dag mee genokt. Volgens de gebruiker zijn er geen software of hardwarewijzigingen geweest (dus dat zal dan wel zo zijn he :D).

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:44

Korakal

Up up up!

Probeer eens de Palm te softresetten; daarmee heb ik zo'n zelfde probleem met mijn M505 ook een keer opgelost.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, dat kan ik wel een keer proberen. heb momenteel de palm niet in mijn handen, maar morgen wel. Kan ik het mooi ff proberen. Werkt het, dan ben ik helemaal blij. Werkt het niet, dan ben ik helemaal blij, maar heb ik nog wel het PALm-probleem. :)

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:25

Boss

+1 Overgewaardeerd

Is misschien de sync optie op 'local serial' gezet ipv 'local usb'? Kan je vinden in het menu bij je sync-ding in je systray (bij de palm software, weet niet hoe sony het doet!)

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, die staat nog goed. Dat was namelijk hetgeen wat ik verwachtte dat er fout zou staan. Ken de gebruiker wel een beetje :)
Pagina: 1