• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:49

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
ola,

heeft iemand die camera al die je erbij kunt kopen en eraan vast kunt klikken?

ten 1e , wat kost dat ding?
ten 2e: hoe is de kwaliteit??

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:01

Korakal

Up up up!

je hebt er 2 he:
de MCA-10 en de MCA-20 (laatse = in t68i design)

MCA-10 is bedroevende kwaliteit, misschien lollig voor wallpaper voor je t68i. MCA-20 haalt behoorlijke kwaliteit voor zo'n minicam, maar stel je er niet teveel bij voor.
Zie het absoluut niet als vervanger voor je digicam!

MCA-10 heeft trouwens géén preview in het scherm van de telefoon, MCA-20 wel!

Ik ben helaas de foto's bij een HD crash kwijtgeraakt, dus kan ze niet meer uppen...

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
jammer, wil dus wel weten hoe die kwaliteit van die 20 versie is...

iemand anders voorbeelden???

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Hier dus wat plaatjes die zijn geschoten met de mca-20 :

80X60 pixels
Afbeeldingslocatie: http://www.communicator-online.com/images/0001.jpg

640X480 pixels
Afbeeldingslocatie: http://www.communicator-online.com/images/0003.jpg

640X480 pixels
Afbeeldingslocatie: http://hem.bredband.net/frerus/0006.jpg

Ziet er redelijk uit voor zon kleien camera, maarja voor het serieuze camera werk is het natuurlijk nix :)

edit:

Ik heb zo nog is ff verder zitten kijken en het apparaat kost volgens mij toch wel rond de €250 , en das wel een beetje veel . Dan kan je beter zo goedkopie spycam kopen die heeft de zelfde resolutie en betere kwaliteit denk ik, en de prijs is zon €180 lager 8-)

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Bij t for telecom is ie €149

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Kiki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-03 11:37
Op dinsdag 09 juli 2002 18:05 schreef ErectionJackson het volgende:
Bij t for telecom is ie €149
Welke versie?

• ErectionJackson

ErectionJackson

MCA-20

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Nou ik heb een spycam.. Kwaliteit is slechter dan die hier boven .....

• Kiki
Op dinsdag 09 juli 2002 18:34 schreef ErectionJackson het volgende:
MCA-20
Dan is het zeker niet duur!! Wel leuk gadget eigenlijk.

• ErectionJackson

ErectionJackson

Op dinsdag 09 juli 2002 20:35 schreef Kit-Lin het volgende:

[..]

Dan is het zeker niet duur!! Wel leuk gadget eigenlijk.
Idd! Maar ik wacht zelf nog even op de MCA-25. Schijnt veel betere kwaliteit te leveren! Komt met een week of 3 uit

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
ook al enig idee wat die gaat kosten

3 weken kan ik wel wachten hoor :)

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

bij vodafone is de MCA-20 130 euro...

• Kiki
Op dinsdag 09 juli 2002 22:00 schreef ErectionJackson het volgende:

[..]

Idd! Maar ik wacht zelf nog even op de MCA-25. Schijnt veel betere kwaliteit te leveren! Komt met een week of 3 uit
Hmm is de mca-25 niet bedoeld voor in combinatie met de t300? Enigste wat die meer heeft is een digitale zoom. En volgens mij is ie ook niet zo mooi in combinatie met t68i.

• Kiki
Op dinsdag 09 juli 2002 23:08 schreef Fear-factoR het volgende:
bij vodafone is de MCA-20 130 euro...
Damn het wordt wel steeds goedkoper. Alleen op dit moment cashflow problemen door 2 stomme boetes :r.

• ErectionJackson

ErectionJackson

Op dinsdag 09 juli 2002 23:50 schreef Kit-Lin het volgende:

[..]

Hmm is de mca-25 niet bedoeld voor in combinatie met de t300? Enigste wat die meer heeft is een digitale zoom. En volgens mij is ie ook niet zo mooi in combinatie met t68i.
Het ziet er iets minder mooi uit, maar de kwaliteit schijnt wel een stuk beter te zijn. Ik wacht gewoon even af. Zo'n ding is toch pas echt leuk als je ook kunt MMSen :)

• Kiki
Op woensdag 10 juli 2002 09:35 schreef ErectionJackson het volgende:

[..]

Het ziet er iets minder mooi uit, maar de kwaliteit schijnt wel een stuk beter te zijn. Ik wacht gewoon even af. Zo'n ding is toch pas echt leuk als je ook kunt MMSen :)
Yup, dat is zeker waar. :)

Verwijderd

ik had de mca-10 voor 25 euro gekocht en heb hem gelijk returned omdat die niet goed samenwerkt met de t68i. Je kan geen previews bekijken en de resolutie is ook niet denderend.. Wachten op de mca-25 is wel ok denk ik..

Hoorde dat SE binnenkort de t68i weer in prijs verlaagd. Ik vind dit echt het grootste nadeel van Ericsson toestellen. Je koopt zo'n ding voor een godsvermogen om na een half jaar iedereen ermee op straat zien lopen!!

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op woensdag 10 juli 2002 13:27 schreef shane54 het volgende:
....

Hoorde dat SE binnenkort de t68i weer in prijs verlaagd. Ik vind dit echt het grootste nadeel van Ericsson toestellen. Je koopt zo'n ding voor een godsvermogen om na een half jaar iedereen ermee op straat zien lopen!!
daarom neem ik altijd een jaar abonnement, dan kan ik elk jaar een nieuwe kopen! ben ik er telkens voor aan :P !

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
ik ben benieuwd naar het toestel

heb hem bij o2 besteld samen met een 300 min abo en gprs5 mb en een belbundel voor 120smsen :) vorige week donderdag alles op post gedaan, hoop hem toch deze week nog te ontvangen....

en ik ga toch ff in zweden neuzen wat die camera daar kost :)

• Kiki
Op woensdag 10 juli 2002 13:27 schreef shane54 het volgende:
ik had de mca-10 voor 25 euro gekocht en heb hem gelijk returned omdat die niet goed samenwerkt met de t68i. Je kan geen previews bekijken en de resolutie is ook niet denderend.. Wachten op de mca-25 is wel ok denk ik..

Als ik me niet vergis kon je met een firmware upgrade je mca-10 ook preview functie geven. Standaard zit dat niet op de oude firmware.

Is altijd met gsm en pc heh dat de waarde verminderd...

Verwijderd

heeft iemand een link naar die mca-25? want ik kan em niet vinden op de SE site. Maybe een fotootje van het design?

Btw, thx voor de prijzen! Ik wou em bijna kopen bij de belcompany voor 199 euro. Ik ga eerst ff bij vodafone en t for telecom kijken dan!

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-03 16:07
hmm ik wou dus een MCA-10 gaan kopen voor mijn T68 maar als ik het dus zo bekijk is het een flut ding??
En wat is eht verschil tussen de MCA-10 en MCA-20??
Alleen design of ook prestaties?

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-03 16:07
Ik heb nu dus de MCA-10 die volgens mij precies hetzelfde is als de MCA-20 qua hardware maar ik kan nergens een resolutie ofzo kiezen, allemaal dezelfde formaat pics.. :/
Hoe moet je die resolutie veranderen of zou dit aan de oude software van me phone liggen??

Verwijderd

Sensor kan dezelfde zijn, echter driver IC zal verschillen

• Binnetie
  • Laatst online: 20-02 16:10
Hmz, ik heb sinds gisteren ook de MCA-10 gekocht voor 15 euro (mn vriendin nam de t68i en voor 15 euro meer kreeg ik er die MCA-10 bij) Ik weet niet hoe dat ding werkt ik kan alleen maar zenden met die camera...
Weet iemand hoe dit allemaal gaat?

Bovendien staat er in de handleiding dat ik 5 foto's kan opslaan in de camera!

• Koffievlek.nl
  • Laatst online: 14-09-2025
Een kickje ;)

Is er nog nieuws over de MCA-25 en zijn er pics van?

Verwijderd

Bij onze zuiderburen in de buurt van antwerpen de mca-20 gezien voor 79 euro!!! zal de naam van de winkel nog wel even opzoeken!!

• doubleduh
  • Niet online
valt bij (Sony) Ericsson wel mee hoor, ik heb ongeveer een half jaar (vanaf maart) de T68i en ik heb hem pas 1x in het wild gezien, ja en 1x zo'n gast in een telecomwinkel maar dat telt niet :P

als je dat is vergelijkt met een 3310/3330 :D

• JT
  • Laatst online: 22:30

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 22:44:
Bij onze zuiderburen in de buurt van antwerpen de mca-20 gezien voor 79 euro!!! zal de naam van de winkel nog wel even opzoeken!!
Wat is je ICQ# of kan je mij even contacten ? Geef ik je geld mee en dan mag je er 1 voor mij meenemen :D

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
/me heeft ook een vraagje over de camera:

Kun je het apparaatje op je PC aansluiten, of kun je iig (al dan niet via een IR link via de telefoon) de zooi binnenhalen op je PC?

• Binnetie
  • Laatst online: 20-02 16:10
Weet iemand ook hoe je plaatjes verstuurd met de MCA-10 je moet kunt het via mms doen, maar ik snap geen hol van de instellingen in het menutje van de camera...

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 22:44:
Wil ik ook weten!!! 79 euros is geen geld!

Verwijderd

Ik zal voor jullie zoeken, ik ga als het meezit over 2 weken weer naar belgie en dan contacteer ik jullie wel!!!

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-02 09:33
En Murphy01 ga je nog naar België of niet? Hoe dan ook, heb je al enig idee bij welke winkel die MCA-20 zo goedkoop was?

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

Damn 79 pleuros is niet duur. Ik heb er 200 voor neergeteld. Maar ik was wel 1 van de eerste :p
* Negotiator heeft ook een vraagje over de camera:

Kun je het apparaatje op je PC aansluiten, of kun je iig (al dan niet via een IR link via de telefoon) de zooi binnenhalen op je PC?
Je kan de gemaakte foto's mailen, mms'en, opslaan op je telefoon.
Bij het laatste kan je van de telefoon via IR of Bluetooth de pics naar je pc sturen.

Verwijderd

Zou zo'n cameraatje ook beschikbaar kunnen zijn voor de t100? zouden ze dit uit kunnen brengen wat het lijkt mij wel zeer VET!. Of is het misschien al beschikbaar? Want dat lijkt me wel leet :9

Dan zou je bijvoorbeeld dat via de datakabel op je pc kunnen pleuren :7 , Ja ik wil ook zo'n ding voor mijn samsung t100 :9~ Anders heb ik toch duidelijk de verkeerde telefoon gekocht |:(

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-02 09:33
Dan heb je de verkeerde telefoon gekocht Hellfighter.
Voor de MCA-20-geïnteresseerden: hier is nog een aardige review van de MCA-20 vs. Nokia's 7650.

Maar ehm murphy01, waar in België is dat ding 79 euro zei je?

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Pagina: 1