Ik heb erg veel last van spam door mijn domein, omdat ik een mail adres erop had staan. Ik heb deze reeds verwijderd zodat ze door die bots? niet meer kunnen gevonden en gemailt worden. Toch wil ik dat mensen kunnen mailen naar mij met vragen enz. Is het mogelijk dat iemand me een simpel scriptje kan maken, zodat de bots? niet meer mijn mail adres kunnen vinden... Ik krijg dus vooral op het hoofdaccount die zooi binnen, allemaal Koreaans (niet van Hiddink
).
Gewoon een scriptje, waar je invult: het mail adres van de Afzender; Onderwerpen (aantal vaste keuzes, die ik nog moet instellen) en Inhoud. Ik heb zelf dus niet zoveel verstand van hoe ik dat moet doen, dus misschien wil iemand me helpen of eventueel iets maken? Heel erg bedankt dan...
Gewoon een scriptje, waar je invult: het mail adres van de Afzender; Onderwerpen (aantal vaste keuzes, die ik nog moet instellen) en Inhoud. Ik heb zelf dus niet zoveel verstand van hoe ik dat moet doen, dus misschien wil iemand me helpen of eventueel iets maken? Heel erg bedankt dan...