Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Zo kan je hier op GoT nog wel een paar duizend van dit soort fouten vinden....Op dinsdag 09 juli 2002 12:03 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Dit is een héééééééééééééé......lllll klein foutje, maar toch.
dat vetgedrukte klopt dus niet.
Ben er niet zeker van of het nou "is" moet zijn of "heeft", zoek dat zelf maar uit
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Ik stem op heeftOp dinsdag 09 juli 2002 12:03 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Dit is een héééééééééééééé......lllll klein foutje, maar toch.
In de videoplanken faq in het stukkie "Wat is BNC, wat kan ik ermee en hoe werkt het?" staat de volgende zin in het stukje tekst onder de drie foto's:
[..]
dat vetgedrukte klopt dus niet.
Ben er niet zeker van of het nou "is" moet zijn of "heeft", zoek dat zelf maar uit
heb je sint weleens horen praten?
. Zo hoort het er dus gewoon te staan
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Als zuivere Drenth ga ik voor 'hebt'
Dan moet het toch "heb" zijn en als we op de drentse toer gaan dan klopt er wel meer niet.Op dinsdag 09 juli 2002 12:13 schreef Yogho het volgende:
Als zuivere Drenth ga ik voor 'hebt'
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Weet je wat we maken er heb van, dan kan niemand meer klagen
Verwijderd
Ghehe zo praat ik idd af en toe schijnt hetOp dinsdag 09 juli 2002 12:11 schreef JvS het volgende:
heb je sint weleens horen praten?. Zo hoort het er dus gewoon te staan
Maar ik zal het als ik thuisben eens aanpassen.
Verwijderd
Oeh, da's een goeie ja.Op dinsdag 09 juli 2002 15:56 schreef polaris het volgende:
En denk dan ook even hieraan: [topic=542739/1/50] . Dat is ook nog niet gebeurd.
Het is nu allebei aangepast, bedankt voor de tips!
Pagina: 1