• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Topicstarter
nu mijn 8210 toch brakker aan het worden is, zit ik te denken om een nieuwe telefoon te kopen...

ik ben dus op zoek naar een "next gen" telefoon, imode dus..

mijn oog is gevallen op de nieuwe samsung T100, omdat ik die Nec21 maar lelijk vindt. (NOFI)

is het verstandig om nu zo'n ding te kopen, of komt er op korte termijn nog een nieuwer type uit? (voor imode)

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-03 19:57
Een T100 is niet geschikt voor iMode, heeft niet eens GPRS ondersteuning. Het is een 'gewone' gsm met tft schermpje.

Ik zou iMode niet echt 'nex gen' willen noemen hoor.

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

De T68i ondersteund met de nieuwste software versie ook iMode. Maar staar je er niet blind op. iMode valt flink tegen, weinig toegevoegde waarde boven WAP. Daarnaast is de T100 geen communicatiewonder. Geen IR, Bluetooth etc. Ik zou eerder voor de T68i gaan

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

FF wachten, want samsung komt straks met nog andere toestelletjes op de markt, die toch wel beter zijn dan deze, zie: [topic=496190/6/25]

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Topicstarter
ah bedankt, die nieuwe samsung toestelletjes zien er zeker strak uit!

misschien dat ik daar dan ff op wacht...
dat gprs was toch dat je continu on-line bent?

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-03 20:22
Het is net als bij computers elke keer dat je wacht staat er weer een gaver iets op je te wachten, als je het gekocht hebt, in een bepaalde tijd. Niemand zal je ooit een duidelijke datum geven en zo rekken ze ellen lang.......
ps vind de T100 gaver dan de T68i met minder kleuren.

no comment

Verwijderd

Tja. Als je er er lang over nadenkt dan moet je nooit een phone kopen en wachten totdat er iets revolutionairs komt(umts?). Koop hem gewoon! De t100 is best een mooi toestel.

Verwijderd

tja ik hoef zelf ook niet nieuwste van het nieuwste dus ik koop gewoon Samsung A300. Vind ik heel mooi dingetje en word nu steeds goedkoper omdat de bv t100 er nu is.

Verwijderd

De t100 is echt een beun toestel, geen triple band, geen grps en niet eens bluetooth!

Ga voor de t68i!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Samsung T-200 is onderweg lees ik net op asia.cnet.com

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Geen triple band. ohohoh wat erg net alsof je dat ga gebruiken in Nederland!!! Waarom moet er altijd zoveel opzitten je moet kijken naar de functie's die het toestel heeft en als ze bij jou passen!

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:18

Nitai

Live the life you love.

Op zaterdag 27 juli 2002 09:21 schreef cool0 het volgende:
Geen triple band. ohohoh wat erg net alsof je dat ga gebruiken in Nederland!!!
triple band heb je ook niet nodig in Nederland.....maar in het buitenland,daar zit het ehm in denk ik :P

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Pagina: 1