Ik draai Red Hat 7.3 met een VIA Savage Pro chipset (PM133) op een Asus CUV4X-V mb.
Nu wil ik eindelijk wel eens een keertje AGP ondersteuning hebben voor m'n GeForce3 Ti 200, maar de standaard AGP driver van NVIDIA wil niet meewerken.
De andere oplossing zou dus agpgart moeten wezen..
Deze zou bij RH 7.3 al in de kernel zitten, en er is dan ook een /dev/agpgart directory te vinden op m'n systeem.
Maar toch blijft /proc/driver/nvidia/agp/status op Disabled staan
In m'n XF86Config-4 staat natuurlijk Option "NvAGP" "2"
Ook in /var/log/dmesg is geen enkele melding te vinden in de trant van:
Is hier misschien een agpgart expert die me kan helpen om agpgart zover te krijgen om het te doen?
(lsmod laat ook geen agpgart zien, maar dat lijkt me logisch als ie in de kernel zit, of niet
)
Nu wil ik eindelijk wel eens een keertje AGP ondersteuning hebben voor m'n GeForce3 Ti 200, maar de standaard AGP driver van NVIDIA wil niet meewerken.
De andere oplossing zou dus agpgart moeten wezen..
Deze zou bij RH 7.3 al in de kernel zitten, en er is dan ook een /dev/agpgart directory te vinden op m'n systeem.
Maar toch blijft /proc/driver/nvidia/agp/status op Disabled staan
In m'n XF86Config-4 staat natuurlijk Option "NvAGP" "2"
Ook in /var/log/dmesg is geen enkele melding te vinden in de trant van:
Linuxdoc, TweakSearch en G00gle wordt ik ook niet echt veel wijzer van..Linux agpgart interface v0.x (c) Jeff Hartmann
agpgart: blah
Is hier misschien een agpgart expert die me kan helpen om agpgart zover te krijgen om het te doen?
(lsmod laat ook geen agpgart zien, maar dat lijkt me logisch als ie in de kernel zit, of niet