Ik ben al een tijdje aan het rondkijken, ik zoek dus ook een leuke TFT voor een nog leuker prijsje.. Ik ga mijne gebruiken voor video-editing, als preview monitor, boeit verder niet of de text nog leesbaar is...
Hier volgt een overzicht van alles dat ik afgelopen week heb ontdekt:
Velleman TFT schermpies, prijzen van Stuut & Bruin in Den Haag:
MONCOL1
4" TFT LCD COLOUR MONITOR - € 219
MONCOLAE
4" TFT LCD COLOUR MONITOR WITHOUT HOUSING - € 110
MONCOLHA
4" TFT LCD COLOUR MONITOR + AUDIO - € 279 (op het moment niet leverbaar)
MONCOLHA5E2
5.6" TFT LCD MONITOR WITH HOUSING - € 358 (op het moment niet leverbaar)
MONCOLHA5P
5.6" TFT LCD COLOUR MONITOR + AUDIO - € 415
MONCOLHA5PN
5.6" TFT LCD MONITOR WITH REMOTE CONTROL - € 285 (op het moment niet leverbaar)
MONCOLHA7
7" TFT LCD 16/9 MONITOR WITH REMOTE CONTROL - € 599
MONCOLHAC
4" TFT LCD COLOUR MONITOR + AUDIO (WITH CASE) - € 345 (op het moment niet leverbaar)
MONCOLHAE
4" TFT LCD COLOUR MONITOR + AUDIO / LOW-COST - € 179
MONCOLHAE2
4" TFT LCD COLOUR MONITOR WITH METAL HOUSING - € 179 (op het moment niet leverbaar)
MONCOLHAN
4" TFT LCD COLOUR MONITOR + AUDIO - € 249 (op het moment niet leverbaar)
MONSC1
14" COLOUR MONITOR WITH AUDIO - Uit het assortiment
Nou willen jullie vast de specs wel weten van deze TFT's

->
http://www.velleman.be/ProductList2.asp?lan=1&id=342654
Andere alternatieven:
PSone TFT: origineel sony PSone scherm kost ongeveer 189 euro, maar ik hoorde dat deze niet meer gemaakt werden omdat er nogal veel problemen mee waren (kapotte pixels, etc...) Imitatie kost tussen de 150 en 50 euro, ik heb zelf nog fff bij Bart Smid gekeken, kon 'm daar meekrijgen voor 75 euro...
GameCube TFT: gemaakt door Thrustmaster, veel opties en extra S-Video plug (schakelaar om te switchen tussen GameCube output en externe videobron, zoals digicam, etc) Ook nog optie om composite audio + video aan te sluiten (tulp pluggen) Thrustmaster thingy kost ongeveer 150 euro, heb ook nog een Thrustmaster imitatie gevonden voor 125 euro bij E-Plaza (5.4 inch volgens mij, ook inclusief aansluitingen en contrast, kleur, helderheid volume instellingen.
Ik denk dat ik morgen die GameCube Thrustmaster imitatie ga halen, heb ik dit weekend weer fff wat uit elkaar te slopen...
Heeft iemand hier trouwens enig idee hoe je die shit op je PC aansluit zonder alles op te blazen? Als het goed is wordt zo'n LCD door de gameconsole gevoed, dat zou dus 12v moeten zijn.. Ik probeer nu uit te zoeken hoe het zit met de Amperes en Watts, is allemaal een beetje nieuw voor me
Als iemand zich geroepen voelt om hier fff een schema te plaatsen dan kom ik er waarschijnlijk wel uit...