Ik heb een nieuwe kabel getrokken maar als ik ping heb ik altijd 1 of 2 time-outs.
Ik kan dan ook niet browsen.
Wat is het meest logische dat er fout zit?
Ik kan dan ook niet browsen.
Wat is het meest logische dat er fout zit?
Het meest logische is het feit dat we hier totaal niets mee kunnen.Wat is het meest logische dat er fout zit?
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Afstand is hooguit 20 meter. Ik heb hem op een andere aansluiting gezet hier in huis en doet ie wel alles.Op dinsdag 09 juli 2002 10:54 schreef DeMoN het volgende:
Ben je er zeker van dat je de kabel juist hebt gemaakt?
Is het een grote afstand naar je router? Anders zou je het ff kunnen testen met een kabel die uit de winkel komt.
Dat je niet kan browsen kan van alles zijn.
idd, goeie tip.Op dinsdag 09 juli 2002 11:02 schreef mars-L het volgende:
voer anders eens "ping xxx.xxx.xxx.xxx -t" uit dan blijft hij nl pingen.
als je dan intussen een beetje aan dat stekkertje rommelt kom je er snel genoeg achter of die brak is of niet.
succes.
btw: toch niet de aders gestript voordat je ze in het stekkertje stak he, dat moet nl niet.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
HE thanx, draadbreukje metertje onder de stekker.Op dinsdag 09 juli 2002 11:02 schreef mars-L het volgende:
voer anders eens "ping xxx.xxx.xxx.xxx -t" uit dan blijft hij nl pingen.
als je dan intussen een beetje aan dat stekkertje rommelt kom je er snel genoeg achter of die brak is of niet.
succes.
btw: toch niet de aders gestript voordat je ze in het stekkertje stak he, dat moet nl niet.