Rond dit topic zijn nogal wat problemen geweest. Het is een aantal keer gelockt geweest aangezien mensen niet schenen te begrijpen wat ik precies bedoelde. Hieronder mijn originele posting:
Ik hoop dat het zo allemaal wat duidelijker is en dat iemand nog een idee heeft... en dat dit topic voor de verandering eens open blijft
Ik kreeg toch uiteindelijk een antwoord wat hielp:Weet iemand hoe ik een default waarde in de volgende INPUT box kan zetten?
code:
1 <INPUT NAME="search" VALUE="<%= strSearch %>">
Ik wil dus een INPUT box hebben met daarin standaard een %-teken wat ook standaard uitgevoerd wordt.
Alleen dit %-teken wordt nu nog niet standaard zeg maar uitgevoerd. Ik heb een Submit Query button waar ik nu dus nog eerst op zou moeten klikken alvorens het %-teken zou worden uitgevoerd. Hoe kan ik zeg maar standaard al deze query laten uitvoeren?Op maandag 08 juli 2002 16:24 schreef Yogho het volgende:
Of bedoelt hij dit:
code:
1 <INPUT NAME="search" VALUE="<%if strSearch <> "" then%><%=strSearch%><%else%>%<%end if%>">
Ik hoop dat het zo allemaal wat duidelijker is en dat iemand nog een idee heeft... en dat dit topic voor de verandering eens open blijft
Not trying to pretend the enemy that I am.