heb er nog 2 gevondenOp dinsdag 09 juli 2002 09:43 schreef Femme het volgende:
done.
je weet ook wel wat er mis is denk ikHet feit dat AMD nu pas de overstapt
Tot de release van de Northwood Pentium 4's in januari van dit jaar kon de de chipfabrikant
Uh, daar mist iets volgens mij.In de tweede grafiek worden de kloksnelheid en de performance-rating van de Pentium 4 met elkaar vergeleken.
(Pagina 2/13 onder de tweede grafiek)
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
deze ben ik niet echt 100% zeker maar ik dacht toch dat het 'in' moet zijn...op de schappen zouden liggen
moet een datje wegDe QuantiSpeed-rating heeft ervoor gezorgd dat dat de consument
onder de 1ste grafiek...
klopt toch?Op dinsdag 09 juli 2002 10:03 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
Uh, daar mist iets volgens mij.
(Pagina 2/13 onder de tweede grafiek)
edit:
sorry je hebt gelijk, ze zijn de XP vergeten vernoemen
sorry je hebt gelijk, ze zijn de XP vergeten vernoemen
ben ook niet onfeilbaar
zijn is?Daarom zijn is ook de oudere Sandra 2001 test uitgevoerd.
(pagina 8/13 onder de eerste 2 sisoft sandra scores)
is zijn?Op 2,8GHz is zijn de prestaties nagenoeg gelijk aan de overgeklokte Athlon XP op 1,89GHz.
(pagina 9/13 onder de eerste sisoft sandra scores)
Hier moeten als en dan beiden gebruikt worden (als/dan, als is voor "vergelijkbaar niveau" en dan is voor "beter niveau")Inmiddels beschikken veel van dergelijke applicaties over SSE en SSE2 optimalisaties, waardoor de prestaties van de Pentium 4 op vergelijkbaar of beter niveau als de Athlon XP zijn gekomen.
(pagina 9/13 boven de derde en vierde sisoft sandra scores)
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
pagina 4 onder de foto's:
pagina 5:
moet gepijnigd zijnOnze testhardware werd gepeinigd
pagina 5:
verlaagtAls AMD de Vcore spanning van de Athlon XP 2300+, 2400+ en 2500+ niet verlaagd
Moet dat niet "Alle vier de tests... zijn?Alle vier tests leverden resultaten op die tegenstrijdig zijn met de uitkomst van SysMark 2002 Content Creation:
(pagina 12/13 eerste lap tekst)
Lijkt me handig als je ff een komma zet tussen het en als, moest de zin 6 keer lezen voordat ik 'm begreep.Anders wordt het als ook de factor overclocking in beschouwing wordt genomen
(pagina 13/13 stuk tekst boven de afbeelding)
Het is juist zoals het er staat, zoals jij het zegt is het eigelijk meer spreektaalOp dinsdag 09 juli 2002 10:37 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
Moet dat niet "Alle vier de tests... zijn?
(pagina 12/13 eerste lap tekst)
pagina 6 helemaal onderaan:
de 'e' moet weg achteraan...De VIA KT333 chipset doet het met PC2700 geheugen en een asynchrone bus net wat betere dan
Pagina: 1