| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Lite-On heeft zich al bewezen.
Maarre, zou het jou wat uitmaken dan welke 'wij' zouden nemen?
Maarre, zou het jou wat uitmaken dan welke 'wij' zouden nemen?
bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory
nou .. met een goede onderbouwing .. en misschien hebben sommigen al de BenQ geprobeerd ?
Verwijderd
waarom vraag je het danOp dinsdag 09 juli 2002 09:26 schreef whitehouse het volgende:
trouwens.. is een P400 goed genoeg voor een 32x brander ? (ik heb geen p400 hoor)
Ik zou liteon nemen, plextor binnenwerk is
is het de 35 euro waard .. ehm... ?
Ik zou ook voor de lite-on gaan. Benq == Acer en daar heb ik nogal slechte ervaring mee.... 
PS. Lite-on heeft GEEN plextor loopwerk, maar eentje van sanyo. En dan nog zijn lite-on en plextor niet gelijkwaardig, er zit bijvoorbeeld ook nog een stukje electronica achter om de boel aan te sturen. Laat staan de firmware....
PS. Lite-on heeft GEEN plextor loopwerk, maar eentje van sanyo. En dan nog zijn lite-on en plextor niet gelijkwaardig, er zit bijvoorbeeld ook nog een stukje electronica achter om de boel aan te sturen. Laat staan de firmware....
oftewel, voor MIJ een Lite-On..
maarrrr... ik zoek nog een goedkoop brandertje voor een ander .. die gast hep een P400 , kan een P400 overweg met een 32x brander (die benq)
en wat doet Seamless Link ?
maarrrr... ik zoek nog een goedkoop brandertje voor een ander .. die gast hep een P400 , kan een P400 overweg met een 32x brander (die benq)
Ik denk het wel, zelf heb ik een Celly 300A@375 en ik kan ook gewoon op 32x branden met mijn lite-on 32x fikker.Op dinsdag 09 juli 2002 09:49 schreef whitehouse het volgende:
Heb zelf de Lite-On 32x. Werkt perfect hier. Nog geen problemen mee gehad! ps. bij Alternate is de Lite-On 32x €69,-
Ook een lite-on? Die 80 euro die zo'n ding kost is ook niet veel meer, terwijl je toch gewoon een kwalitatief goed ding hebt....Op dinsdag 09 juli 2002 09:49 schreef whitehouse het volgende:
Seamless link is een andere benaming voor Burnproof. Elke fabrikant heeft hier zo z'n eigen iets voor verzonnen. Aopen noemt het bijvoorbeeld weer 'justlink'. Komt allemaal op hetzelfde neer....
alternate ?? waar is dat ?
Haal hem hier: http://www.digiworldbv.nl voor 63 euro
www.alternate.nlOp dinsdag 09 juli 2002 10:31 schreef whitehouse het volgende:
alternate ?? waar is dat ?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
hehe thanx
ehm.. wie bied minder ?
ehm.. wie bied minder ?
Zit er niet gewoon een goede pc-shop in je woonplaats?
Funprice .. niet in mij nstad, wel de stad waar ik elke dag door reis ..
hier is de volgende prijs :
Cdwriter LiteOn 32x12x40x IDE 85.00
hier is de volgende prijs :
Cdwriter LiteOn 32x12x40x IDE 85.00
Verwijderd
Ik zou de Lite-On nemen. Dan weet je zeker dat je iets goeds in handen hebt, en het kost nog steeds niks.
BTW, een Plextor heeft hetzelfde loopwerk als een Lite-On, maar heeft geen Lite-On loopwerk
BTW, een Plextor heeft hetzelfde loopwerk als een Lite-On, maar heeft geen Lite-On loopwerk
Op www.exile.nl heb je de Lite-On 40x12x48 voor 75 euro, inclusief verzendkosten bij vooruitbetalen. De aanbevolen systeemeisen hiervoor zijn een pentium 116 of hoger, windows 95 of nieuwer, 64 MB geheugen en een goede harde schijf met minimaal 100 MB vrij.
De 32x12x40 kost daar 62 euro exclsuief verzendkosten.
De 32x12x40 kost daar 62 euro exclsuief verzendkosten.
OH > OM
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
ga hem dan maar bij Exile halen ..
Lioteon is goed van kwaliteit, Benq/acer is echt brak. Heb die Benq eens geprobeerd, maar al snel de kast in gegooid wegens niet betrouwbaar.
Zeker die Lite-On, de Benq is een heeeeel slecht apparaat ! Redenen, slechte tijden met kopieer beveiligen, audio extractie, etc.
Overigens gebruikt de Lite-On GEEN Plextor onderdelen, dat is pure onzin.
Overigens gebruikt de Lite-On GEEN Plextor onderdelen, dat is pure onzin.
Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl
Pagina: 1