Ik kan kiezen uit 4 iso's. Bij 4.5 heb ik ze alle 4 gedowned, maar nu geen tijd voor. Er stond toen ook een lijstje bij met wat = wat. Concreet, dus welke = wat
Verwijderd
Alleen cd1 (install CD) of de mini uitgave. Staat een readme file in de iso dir met alle informatie als ik me niet vergis.
ftp://ftp.nl.freebsd.org/pub/FreeBSD/releases/i386/ISO-IMAGES/
ftp://ftp.nl.freebsd.org/pub/FreeBSD/releases/i386/ISO-IMAGES/
Zou dat zo veel anders zijn, denk je, bij 4.6 t.o.v. 4.5?
Denk het niet. Neem de 4.6-mini.iso maar. Hoe dat werkt mag je zelf uitzoeken.
Dit kun je écht best zelf uitzoeken. Deze fora zijn bedoeld als plaats waar mensen (homo tweakeriensis) elkaar kunnen helpen met moeilijk problemen. Daar valt het kiezen van een iso niet onder, denk ik zo...
(Hoe denk je dat deze fora eruit gaan zien als iedereen komt vragen welke iso hij moet downloaden? Niet zo mooi.)
Denk het niet. Neem de 4.6-mini.iso maar. Hoe dat werkt mag je zelf uitzoeken.
Dit kun je écht best zelf uitzoeken. Deze fora zijn bedoeld als plaats waar mensen (homo tweakeriensis) elkaar kunnen helpen met moeilijk problemen. Daar valt het kiezen van een iso niet onder, denk ik zo...
(Hoe denk je dat deze fora eruit gaan zien als iedereen komt vragen welke iso hij moet downloaden? Niet zo mooi.)
In de FAQ staat nergens dat we elkaar alleen mogen helpen bij moeilijke problemen! Wie bepaalt of een probleem moeilijk is? Juist dit soort reply's zijn wat mij betreft een kostbare verspilling van schijfruimteOp dinsdag 09 juli 2002 09:07 schreef wzzrd het volgende:
Op dinsdag 09 juli 2002 09:20 schreef wizl het volgende:
In de FAQ staat nergens dat we elkaar alleen mogen helpen bij moeilijke problemen! Wie bepaalt of een probleem moeilijk is? Juist dit soort reply's zijn wat mij betreft een kostbare verspilling van schijfruimte
Goedemorgen. Lust u nog peultjes?Uit de FAQ:
Moderatie policy Non-Windows Operating Systems
Om threads en icq berichtjes als "JOTTI [vul scheldwoord in] WAAROM SLIUT JE MIJN TOPIC!" te voorkomen, hier in het kort wat niet echt gewenst is: - Topics over zaken die letterlijk in deze FAQ staan, dit soort topics gaat direct dicht.
- Topics over dingen die al honderden keren aan bod zijn geweest, gebruik search! Hier!
- Zaken die volgens de algemene FAQ ook al niet mogen, dus flame-,troll- of onzintopics, crossposts, jotti-waarom-sluit-je-mijn-topic topics e.d. worden meteen gesloten.
- Dingen die niets met Non-Windows Operating Systems te maken hebben. Vragen als waar vul ik mijn netmask in winroute in of wie gebruiken er allemaal winamp worden gemoved.
- Oude topics met een zinloze reply omhooghalen. Het is best als je een oude discussie nieuw leven inblaast, maar op een maandenoud (hoogstwaarschijnlijk allang opgelost) probleem replyen met " " of "ja dat heb ik ook" of "misschien moet je dat maar es doen" of "kijk eens op http://www.blaat.nl" is not done!
- Vragen waaruit duidelijk blijkt dat je er niet echt je best voor hebt gedaan. Het is niet de bedoeling om zelf achterover te gaan zitten terwijl de rest het voor je oplost. Zie je iets wat gesloten/gemoved moet worden? Meld het bij Schop een Modje of even via ICQ
Verwijderd
Ja lekker... als dit topic niet goed is dan komt er van zelf wel een modje langs. Tot die tijd kun je proberen die jongen te helpen of je laat het topic gewoon met rust.Op dinsdag 09 juli 2002 09:24 schreef wzzrd het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen. Lust u nog peultjes?
Zo denk ik er iig over.
Ga niet in een topic zoals dit zitten discusseren.
Plaatst éénmaal even een berichtje in SeM en wijs verder de topicstarter er even op dat dit niet gewenst is. En er komt vanzelf een slotjeszetter langs.
deze post is ook al teveel maar mijn wanabee-modje bloed voel ik borrelen
edit: ik zeg overigens niet dat ik dit topic afkeur, maar een beetje zoekwerk doet wonderen.
Plaatst éénmaal even een berichtje in SeM en wijs verder de topicstarter er even op dat dit niet gewenst is. En er komt vanzelf een slotjeszetter langs.
deze post is ook al teveel maar mijn wanabee-modje bloed voel ik borrelen
edit: ik zeg overigens niet dat ik dit topic afkeur, maar een beetje zoekwerk doet wonderen.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Precies. Bovendien kun je beter naar de faq linken -> scheelt veel ruimte.Op dinsdag 09 juli 2002 09:28 schreef mgfun het volgende:
[..]
Ja lekker... als dit topic niet goed is dan komt er van zelf wel een modje langs. Tot die tijd kun je proberen die jongen te helpen of je laat het topic gewoon met rust.
Zo denk ik er iig over.
De indeling is hetzelfde als de 4.5 release
1: install
2: liveFS (is mij ook niet helemaal duidelijk)
3: extra ports 1
4: extra ports 2
Die port cd's heb ik niet direct begrepen, want je haalt toch de meest recente versie op Internet.
Iedereen wil terug naar de natuur, maar niemand wil lopen...
Verwijderd
Moet je die FAQ toch maar eens wat beter gaan lezenOp dinsdag 09 juli 2002 09:20 schreef wizl het volgende:
[..]
In de FAQ staat nergens dat we elkaar alleen mogen helpen bij moeilijke problemen! Wie bepaalt of een probleem moeilijk is? Juist dit soort reply's zijn wat mij betreft een kostbare verspilling van schijfruimte
Evenals [topic=319439]
Tja dit zijn wel dingen die erg makkelijk zelf uit te zoeken zijn en daarnaat geeft je zelf al aan geen tijd om te zoeken te hebben, dan vraag ik je bij deze om daar toch maar wel tijd voor vrij te maken. Als iedereen zo zou denken, denk je dat NOS dan nog een beetje niveau zou hebben? Antwoord spreekt voor zich denk ik.
Succes
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()