PHP Safe Mode Gesloten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying_Thunder
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
[topic=545428/1]

Ik vind dit wel een beetje overdrijven, mijn host zegt hier, heb je deze txt. Zoek het verder zelf maar uit. Ah bedankt, dus ik ging toen naar vbulletin, een of andere engineer begon allemaal onzin uit te kramen waar ik niks van snapte. Dus ik naar tweakers toe na een week of 2, krijg ik dit ? Ok het verhaal is misschien aan de grote kant maar dat is toch nodig anders mis ik toch de helft, en het is wel zo makkelijk dat je al het eventueel nodige erbij doet zodat tweakers daar niet extra om hoeft te vragen, maar nee meteen op slot ik krijg niet eens de kans om nog iets te proberen, dat vind ik wel iets overhaast eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Had je mijn relaas ook gelezen?
Op mijn 1280 pixels brede scherm moest ik je eerste alinea al links en rechts scrollen...
Dan kan je er al niet meer van uit gaan dat men dat probeert te lezen.

Verder had je een lap tekst waar een gemiddeld docent nederlans van op kijkt (qua hoeveelheid) als je dat als opstel in levert ;)

Daarnaast kreeg je van je hoster een compleet gedocumenteerd stuk uitleg over hoe en wat... En als je dat al niet kan toepassen in P&W ben ik bang dat je nog niet voldoet aan het 'geen absolute newbie zijn', we willen graag de mensen met een beetje kennis van zaken.

Verder zie ik zo gauw in je topic geen 'dit en dit is me gelukt, dat snap ik ook wel, maar hier [uitleg] kom ik dan niet uit, daar krijg ik foutmelding [uitleg] ...' etc etc

De (wat botte?) eerste reactie is imho wat dat betreft ook wel waar, dat jij het niet zo bedoelt is misschien weer wat anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-10 15:28
Ten eerste is je post niet echt makkelijk leesbaar.

Ten tweede moet je toch echt bij VBulletin zijn. Ik heb dit probleem zelf ook gehad, nou kon ik safe mode wel uitzetten, maar ik wou het natuurlijk werkend hebben met safe mode aan >:).

Dit is uiteindelijk gelukt.

In het forum zelf is het redelijk makkelijk. Kwestie van in de config de juiste upload dir aangeven.

Maar voor het admin gedeelte is het lastiger, daarvoor moest ik hun hele functions gedoe uitspitten. Uiteindelijk werkte het echter wel :)

Het belangrijkste deel is dus gewoon te fixen door VB goed in te stellen, lukt dit instellen niet, dan moet je op de forums van VBulletin zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying_Thunder
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ok bedankt voor jullie reacties, maar Vbulletin verwijt mijn host het en dat ik het verder met haar moet onderhandelen... Ik wilde mijn post ook verbeteren, maar dat gaat natuurlijk niet met een slotje er op he ?