Toon posts:

Hercules / ATI Radeon 8500 overlay naar tv-out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag mij af of deze videokaart net zulke goeie tv-out mogelijkheden heeft als een Matrox dualhead.
Als je met een Matrox dualhead (in een windowtje op je desktop) een filmpje draait stuurt ie de overlay door naar de tv-out, het filmpje komt dus fullscreen met overscan (zonder zwarte balken dus) op tv.
Kan de Hercules/ATI Radeon 8500 dat ook?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, Matrox is de enige die het voor mekaar krijgt 2 beeldschermen op verschillende frequenties aan te sturen.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 22:19

Mentalist

[avdD]

Topicstarter die antwoord op z'n eigen topic :?

Sja, de tv-out van een Ati kaart is wel goed, maar Matrox is dan weer de top... Gewoon uitproberen :?

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:29

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Op woensdag 10 juli 2002 04:14 schreef inTrance het volgende:
Nee, Matrox is de enige die het voor mekaar krijgt 2 beeldschermen op verschillende frequenties aan te sturen.
Welja dus ik ben zeker gek? Ik zit hier niet naar 1280x960 op 70Hz en 800x600@60Hz te kijken, tnx man dat wist ik niet |:(

De hercules is een ander verhaal want die heeft maar 1 RamDac dus is het uberhaubr onmogelijk om daar 2 verschillene beelden uit te toveren

Breek je nek voorzichtig

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op woensdag 10 juli 2002 07:09 schreef The_PyroPath het volgende:

[..]

De hercules is een ander verhaal want die heeft maar 1 RamDac dus is het uberhaubr onmogelijk om daar 2 verschillene beelden uit te toveren
Kun je mij dan weer verklaren waarom ik bv mijn TV als 3e monitor kan gebruiken en bv in FS2002 daar mijn GPS op te kwakken (mocht ik die gebruiken).

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 08:24 schreef OzBoz het volgende:

[..]

Kun je mij dan weer verklaren waarom ik bv mijn TV als 3e monitor kan gebruiken en bv in FS2002 daar mijn GPS op te kwakken (mocht ik die gebruiken).
Het kan wel, maar alleen op dezelfde resolutie toch?

• OzBoz

OzBoz

Op woensdag 10 juli 2002 08:47 schreef Sinterklaas het volgende:

[..]

Het kan wel, maar alleen op dezelfde resolutie toch?
Ik zal thuis nog ff kijken, maar volgens mij had ik mijn tv op 800x600 staan en monitor op 1280x960 (ik hou het graag in verhouding).

Verwijderd

Als ik hier een filmpje op mijn monitor draai komt hij fullscreen op tv. Dat overlay verhaal werkt bij mij volgens mij niet goed, zie altijd gewoon zwarte balken. Vooral bij hele goede dvd-rips die helemaal breedbeeld zijn (16:9 ofzo?)

• OzBoz

OzBoz

Op woensdag 10 juli 2002 11:57 schreef HeerVanHasselt het volgende:
Als ik hier een filmpje op mijn monitor draai komt hij fullscreen op tv. Dat overlay verhaal werkt bij mij volgens mij niet goed, zie altijd gewoon zwarte balken. Vooral bij hele goede dvd-rips die helemaal breedbeeld zijn (16:9 ofzo?)
Die zijn meestal nog extremer qua breedte. Maar met BSplayer kun je er aardig mee vogelen qua pan/scan enzo.

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:29

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Ow, wacht ff das natuurlijk de TV out, dat kan wel, je kan geeen 2e monitor aansturen met een ander beeld, dat was het :D

Breek je nek voorzichtig

Pagina: 1